וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית לעומרי בן הרוש

29.5.2017 / 11:50

בצל הפערים בעסקת גוטליב, מגן מכבי תל אביב קיבל הצעה לשלוש שנים ועשוי לסגור בירוקים בימים הקרובים. סיפוק מהחתמת דוס סנטוס ("יוסיף מהירות"), חוזה יוצע למאור בוזגלו, אביו מפתיע: "מאמין שיחזור למגרשים כבר באוקטובר"

צילום מסך

מכבי חיפה הגישה הצעה רשמית למגן מכבי תל אביב עומרי בן הרוש. השחקן מסיים את חוזהו בקבוצה ולא ימשיך בה בעונה הבאה, ובמועדון עושים מאמצים להשלים את העסקה. גיא לוזון מעוניין שבן הרוש יתפקד בעונה הבאה כבלם ומגן, והוא קיבל הצעה לשלוש שנים. מקורב לעסקה אמר: "מכבי חיפה מאוד מעוניינת בבן הרוש, גיא מעריך את השחקן מאוד, ובימים הקרובים נדע האם העסקה תיחתם". כזכור, בימים האחרונים התגלו פערים בין מכבי חיפה לאדי גוטליב, כשקבוצתו הפועל תל אביב דרשה על כרטיסו 400 אלף דולר.

עוד בנושא:

אליסון דוס סנטוס חתם במכבי חיפה: "מבטיח שאתן את כל כולי"
מכבי פתח תקוה: "נתבע פיצוי על אליסון". חיפה: "הגיע כשחקן חופשי"

עומרי בן הרוש שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לוזון מעוניין שיתפקד בעונה הבאה כבלם ומגן. בן הרוש/ברני ארדוב

"אליסון יוסיף המון מהירות ואתלטיות לחלק האחורי שלנו. בשנתיים שלו במכבי פתח תקוה הוא שיפר כמעט כל שחקן שהיה לצדו ויחד איתו נוכל להבליט את היתרונות של גארי קגלמאכר כבלם. המטרה הראשונה של גיא הייתה לשדרג את החלק האחורי. נביא גם שני מגנים ואולי עוד בלם ישראלי וכך נשדרג את ההגנה שלנו". כך אמרו במכבי חיפה אחרי ההחתמה הראשונה שלהם העונה – אליסון דוס סנטוס. הבלם, שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט, הצטרף כבר לפני מספר ימים, לפני שהמריא לברזיל, אולם במועדון המתינו עד לסיכום עם המנהל הספורטיבי טוני. אחת הסיבות לעיכוב בהודעה לגביו היא העובדה שחטאפה עדיין לא העפילה רשמית לפלייאוף ובמועדון מחכים לאישור כדי להוציא את ההודעה הרשמית. כך או כך, הברזילאי בן ה-26 כבר קיבל את החולצה עם הספרה 2, אותה השאיר בינואר עאיד חבשי שהושאל.

במהלך השבוע אמור המועדון להודיע רשמית גם על הצטרפותו של גל אלברמן (34). במועדון בטוחים שישדרג את מרכז הקישור. "מדברים על הגיל של גל, אבל כדאי להסתכל על הססטטיסטיקה שלו. הוא לא נוהג להחמיץ משחקים בשלוש השנים האחרונות". אלברמן הופיע 96 פעמים בשלוש עונות. בשבע השנים בהן שיחק ברציפות במשחקים תל אביב, הוא רשם ממוצע של כמעט 31 משחקים לעונה. אם לא יגיע מגן שמאלי ישראלי, רביעיית ההגנה אמורה לכלול ארבעה זרים, כשלוזון רוצה שחקן נוסף במרכז השדה (ייתכן וזה יהיה קשר אחורי זר) וחלוץ. טוני שוקל להביא איתו את סטפן שצ'פוביץ', שכבש בעונה שעברה ששה שערים בליגה הבכירה בספרד. בחודשים האחרונים הסרבי עולה בעיקר כמחליף (פתח שבע פעמים בהרכב בלבד העונה) ועל פי מקורות בספרד רוצה לעזוב את חטאפה. לטוני יש רשימה של מגנים מהליגה הספרדית, בניהם המגן השמאלי הארגנטינאי של ויאדוליד, לוסיאנו באלבי.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
שחקן ויאדוליד, לוסיאנו באלבי (סגול), מול שחקן טנריפה, עומאר פרדומו. GettyImages
ברשימה של טוני. באלבי בסגול/GettyImages

כעת מתמקדת הקבוצה בהחתמת מגנים ומאור בוזגלו. לוזון רוצה מאוד את פלוריאן קליין וטוני מחפש מגנים נוספים למקרה שהאוסטרי לא יגיע. המנהל הספורטיבי הודיע באחת השיחות שנערכו עימו כי הוא נותן אור ירוק להחתמת מגן שטוטגרט, אלא שהוא לא מוכן להגיש לו הצעה גבוהה יותר. "יש מגנים בכירים מאוד בספרד שמרוויחים סכומים נמוכים יותר", הסביר. במועדון העבירו מסר לנציגיו כי ההצעה האחרונה, 350 אלף יורו, תהיה ההצעה הסופית. "כעת יצטרך השחקן להחליט האם להגיע תמורת החוזה המכובד שהוצע לו או להרוויח הרבה פחות בליגה בכירה יותר. אנחנו עדיין רוצים אותו מאוד, אבל יש גבול למה שאפשר לשלם", אמרו בחיפה.

בעניין מאור בוזגלו, כזכור, בחודש ינואר התברר כי השחקן מנהל משא ומתן עם מכבי חיפה לגבי העונה הבאה בלבד. בחיפה אישרו אז כי שיחה נערכה בעניין אולם מאז השחקן נפצע. בסביבתו של השחקן סיפרו אתמול כי בניגוד לשמועות, הוא יחזור למגרשים הרבה לפני חודש פברואר או מרץ. אתמול התייחס אביו יעקב לפרסומים השונים. "אני יכול להבטיח לכם דבר אחד", הפתיע בוזגלו ואמר לוואלה! ספורט: "מאור יחזור כנראה למגרשים כבר באוקטובר". בוזגלו התבקש להסביר כיצד זה ייתכן והסביר: "הוא נפצע בחודש אפריל ועבר ניתוח בהצלחה. על פי תחזית הרופאים, הוא אמור לחזור תוך חצי שנה עד שמונה חודשים למגרשים. כמו שזה נראה כעת אני אופטימי ומאמין שיחזור בקרוב מאוד, הרבה לפני מה שאנשים בארץ חושבים או משערים". כך או כך, בחיפה יודעים כי בתקופה שבה בוזגלו לא ישחק הם לא יצטרכו לשאת בעלויות השכר שלו, שימומנו על ידי חברת הביטוח. לבוזגלו יוצע חוזה לשלוש שנים ושיקום בפיקוח צמוד של המרכז הרפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully