וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "נתבע פיצוי על אליסון". חיפה: "הגיע כשחקן חופשי"

28.5.2017 / 16:46

חתימתו של הברזילאי מרתיחה את הלוזונים, שטוענים כי סיכם אצלם על חוזה בעל פה לעונה הבאה. במכבי חיפה הגיבו: "הוא הגיע כשחקן חופשי. אנו שמחים שחתם אצלנו ונעשה הכול כדי שיצליח"

אליסון דוס סנטוס מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
הצדדים יפגשו בבוררות? אליסון דוס סנטוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

במכבי פתח תקוה טוענים הערב (ראשון) כי הם מתכוונים לתבוע את מכבי חיפה אחרי שזו החתימה את אליסון דוס סנטוס. "היה לנו סיכום בעל פה עם דוס סנטוס לעונה הבאה, אבל מחודש ינואר, עוד לפני שחלון ההעברות הסתיים, הם פנו אליו ופיתו אותו. לא ניתן להסכם הזה לצאת לפועל, נתבע פיצוי בגינו", אמרו במועדון. בפתח תקוה כבר טענו בעבר כי השחקן מחזיק באופציה לעונה הבאה, אולם במכבי חיפה טוענים כי האופציה הזו כלל לא מומשה. ממכבי חיפה נמסר בתגובה: "דוס סנטוס הגיע כשחקן חופשי למכבי חיפה. אנחנו שמחים שהוא חתם אצלנו ומאחלים לו בהצלחה, נעשה הכל כדי שיצליח".

בפתח תקוה סיפרו כי עוד לפני חלון ההעברות של חודש ינואר, אחרי משחק בין הקבוצות, פנה מאמן הקבוצה דאז רנה מולנסטיין לשחקן והודיע לו כי הוא יהיה במכבי חיפה בעונה הבאה. אבי לוזון ששמע על כך רתח מזעם וצעק על מולנסטיין, שבתגובה רץ לחדר ההלבשה. "בושה וחרפה שמאמן מודיע לשחקן תחת חוזה שהוא יהיה אצלו בעונה הבאה. לא יכול להיות שאף אחד לא יתערב", אמרו.

לא ברור האם הצדדים יפגשו כעת בבוררות, אך מה שבטוח הוא שבפתח תקוה דורשים משחר לסיים את הסאגה עם פיצוי מינימלי, תמורת מעברו של השחקן. לחיפה, כאמור, אין כוונה לשלם את הסכום הזה.

עוד בנושא:

אליסון דוס סנטוס חתם במכבי חיפה: "מבטיח שאתן את כל כולי"
הערכת הפתיל הקצר: האם אליסון דוס סנטוס יכול להצליח במכבי חיפה?

עומר גולן המנהל המקצועי של מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
לא התרשם מהפולנים. עומר גולן/לירון מולדובן

בנושא אחר: נציגי מכבי פתח תקוה, המנהל המקצועי עומר גולן ועוזר המאמן מוראד מגמאדוב, חזרו לישראל לאחר ששהו בסוף השבוע בפולין, שם צפו בבלם נבחרת פולין לשעבר והקפטן של קבוצת קרקוביה, פיוטר פולצ'אק, וכן בקשר מרצ'ין בודז'ינסקי, 26, גם הוא שחקנה של קרקוביה. השניים לא הרשימו וכרגע הוחלט לא להחתימם.

הבלם הברזילאי של מאריטימו הפורטוגלית, דייביסון, שב לפורטוגל אחרי שביום שישי במועדון הודיעו לו כי יקבלו החלטה במהלך השבוע לגביו. השחקן אמר כי זה מקובל עליו וימתין עד אמצע השבוע. בפתח תקוה התרשמו מאוד מהשחקן, שאם יחתום ירוויח כ-150 אלף יורו לעונה. דייביסון אינו דובר אנגלית כך שבמועדון מתלבטים האם להחתימו ולחפש זר נוסף, עימו יוכל לתקשר, או לוותר עליו. "עומר וקובי מאוד התרשמו, עכשיו נצטרך לקבל החלטה", אמרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully