וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: ליאו מסי וכוכבי ברצלונה בחופשה משפחתית באיביזה

צפו במסי מבלה על היאכטה עם פברגאס, סוארס והמשפחות. וגם: החקיין המושלם של רפאל נדאל, סבסטיאן טלפייר נעצר עם רכב מפוצץ תחמושת ומריחואנה, השחקן שחגג יותר מדי נענש

צילום מסך

מפגש הפסגה בין ברקוביץ' לזרחוביץ'

מסי והילדים מבלים באיביזה

מסי, סוארס ופברגאס מבלים יד על היאכטה

"רפאל נדאל" כבר מוכן לזכייה ה-11

סבסטיאן טלפייר נעצר

בשעתו, נחשב סבסטיאן טלפייר לאחד הכישרונות הגדולים ביותר בארצות הברית. במהלך הלילה (בין ראשון לשני) הוא הסתבך בגדול, כשנעצר בברוקלין ובמכוניתיו נמצאו שלושה אקדחים טוענים, רובה חצי-אוטומטי תחמושת, וסט חסין כדורים ומריחואנה. ביחד עם טלפייר היה גם ג'יימי תומאס בן ה-18, וכשהמשטרה התקרבה אל השניים, הם החלו לנסוע ממגרש החניה, לפני שנעצרו על ידי השוטרים. אם יורשע בכל הסעיפים שעומדים נגדו, עלול טלפייר לבלות את 15 השנים הקרובות בבית סוהר. אגב, זו לא הפעם הראשונה שרכז העבר הסתבך עם כלי נשק - ב-2007 נעצר נוהג בשוכרה, עם רישיון לא בתוקף, ובמכוניתו נמצא אקדח.

טלפייר בן ה-32, בן דודו של סטפן מארבורי, בחר לדלג על המכללות ולהירשם לדראפט ה-NBA של 2004, אז נבחר במקום ה-13 על ידי פורטלנד. אלא שבשום שלב בקריירה שנמשכה עד 2014/15, ועברה בין היתר גם בבוסטון, מינסוטה, לוס אנג'לס קליפרס, קליבלנד, מינסוטה, פיניקס, טורונטו ואוקלהומה סיטי, התקשה לעמוד בציפיות, וסיים את דרכו ב-NBA בדצמבר 2014, עם ממוצעי קריירה של 7.4 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-3.5 אסיסטים למשחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הרמז לצעד הבא של גורדון הייוורד?

אשתו של כוכב יוטה שיהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב העלתה תמונה של בנם, לבוש בחולצה ירוקה, ורק הגבירה את השמועות על כך שהייוורד ינטוש את הג'אז לטובת בוסטון.

הישר מיפן: יש מצב שזה הקמע הכי מטריד שראינו השנה

מייקל ג'ורדן פופולרי מתמיד

הנעליים שנעל הוד אווירותו בגמר של אולימפיאדת 1984 נמכרו במכירה פומבית ב-190 אלף דולר. השיא הקודם לנעלי כדורסל היה שייך גם כן ל-MJ, כשהנעליים שנעל במשחק השפעת המפורסם של 1997 נמכרו תמורת 104 אלף דולר.

seperator

חרבן את הכדור, וזה עלה לו ביוקר

שחקן פוטבול האולמות דיימונד פאוול חגג טאצ'דאון בצורה יצירתית למדי, בליגה הודיעו שהוא יעמוד על כך לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully