וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן אייאקס לשעבר: "אני חולם שג'ורדי קרויף יאמן את המועדון"

פטר באובה, שרשם כ-250 הופעות בעמדת המגן השמאלי של אייאקס בשנות ה-80', רוצה לראות את ההולנדי מחליף את פטר בוס: "הוא מכיר את המועדון ויהיה מושלם. צריך קצת 'קרויפיות'"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אייאקס נהנתה העונה מחזרה לא רעה למרכז הבמה האירופית ומעונה מוצלחת יחסית, כאשר סיימה במקום השני בליגה ההולנדית והעפילה לגמר אירופי ראשון מזה 21 שנים עבורה, אך נכנעה בקרב על הליגה האירופית 2:0 מול מנצ'סטר יונייטד.

היכולת הטובה הזו, לצד הכדורגל התוסס וההרכב רווי הצעירים של אייאקס סייעו למאמן הקבוצה ואקס מכבי תל אביב, פטר בוס, ליהנות מקפיצת מדרגה רצינית והשבוע הוא מונה למאמן בורוסיה דורטמונד עם חוזה לשנתיים.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף צפוי לבקש שדרוג, עשוי להרוויח מיליון יורו
דיווח: נשיא ברצלונה הציע את משרת המנהל המקצועי לג'ורדי קרויף
דיווח: "ברצלונה מוכנה לשלם לקרויף פי שלושה משכרו במכבי תל אביב"

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. ברני ארדוב
בדרך להולנד בכלל? קרויף/ברני ארדוב

כעת, במועדון הפאר ההולנדי מחפשים אחר מחליף לבוס ויש מי שמציעים לאייאקס לחזור על התרגיל שעבד להם בקיץ שעבר, ושוב להביא מאמן ממכבי תל אביב, הפעם, את ג'ורדי קרויף.

פטר בואבה, שרשם כ-250 הופעות באייאקס לאורך שנות ה-80 בעמדת המגן הימני, התראיין ל"טלחרף" ההולנדי ואמר: "ג'ורדי קרויף יהיה מושלם לתפקיד המאמן של אייאקס. ג'ורדי מכיר את המועדון מצוין ואנחנו רוצים לראות כאן את ה'קרויפיות' שהוא יכול להביא. ג'ורדי ראה את מה שבוס עשה במכבי תל אביב ולאן הוא הגיע משם והוא עצמו גם אימן קצת ונמצא בסביבה מספיק זמן. אולי זה הכל חלום שלי, אבל תמיד צריך שיהיו לך חלומות".

לאחרונה הוזכר שמו של קרויף כמי שמועמד להצטרף לצוות המקצועי של ברצלונה וב"מארקה" אף טענו כי הוצע לו תפקיד המנהל המקצועי בקבוצה, אולם נכון להיום קרויף מכחיש את האפשרות הזו ולא אמר שום דבר לגבי עזיבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully