וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעה במכבי תל אביב: קרויף וגולדהאר ייפגשו, ההולנדי יקבל את מבוקשו?

1.6.2017 / 12:50

המנהל המקצועי המריא כדי להיפגש עם הבעלים, שיחליט אם לקבל את בקשתו לשמש מאמן הצהובים בעונה הבאה ולהחליף את וידיגאל. במכבי תל אביב מאמינים: הישארות קרויף תגרום לאצילי לבחור בקבוצה

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר אמור להכריע בתוך זמן קצר בשאלת איוש הצוות המקצועי של מכבי תל אביב בעונה הבאה. ג'ורדי קרויף שמעוניין לשמש כמאמן, אמור להיפגש עם גולדהאר בהמשך היום ולאחר מכן יתקבלו החלטות על ידי הבעלים. גורמים המעורים בפרטים טענו הבוקר כי קרויף הגיע לטורונטו לקראת הפגישה עם הבעלים. מאז גמר גביע המדינה לפני שבוע לקח גולדהאר פסק זמן כדי לחשוב על הדברים כאשר יד ימינו ג'ק אנגלידיס מעורב אף הוא במהלכים. אם גולדהאר ייתן אור ירוק למתווה בו קרויף הוא האיש הקובע על הקווים, יעזוב ליטו וידיגאל את המועדון עם הצוות שלו ויקבל את הפיצוי על התרת חוזהו. במקביל, פורסם היום (חמישי) בפורטוגל כי וידיגאל קרוב להתיר את חוזהו עם הצהובים ועשוי לחתום באחת הקבוצות הפורטוגליות שרוצות אותו.

הפעולה הראשונה שצפוי גולדהאר לעשות אם אכן יחליט שקרויף הוא הסמכות המקצועית, תהיה להורות על החתמתו של עומר אצילי בקבוצה. אצילי מחוזר על ידי מכבי תל אביב, הפועל באר שבע ומכבי חיפה אבל עדיין לא החליט היכן הוא רוצה לשחק. אצילי וסוכנו רונן קצב עדיין לא ישבו למשא ומתן עם אחת מהקבוצות על מנת שזה לא ייראה שהשחקן מחפש להרים את החוזה שלו בזכות ההצעות שיש לו. ההערכה במכבי תל אביב היא שאם קרויף יקבל את המינוי וייצא לדרך כאיש שיאמן את מכבי תל אביב בפועל, אצילי ייתן העדפה למכבי תל אביב ויישב קודם לשמוע את ההצעה של הצהובים.

עוד בנושא:

בשבוע שעבר פרסמנו: ג'ורדי קרויף מוכן לשמש מאמן כדי להישאר
בקטאלוניה מדווחים: "קרויף לא יגיע לברצלונה, הוא רוצה לאמן"
התחרות של מכבי ת"א: גם אייבר ומלאגה מעוניינות בלאנדרו קאבררה

מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
לקראת הכרעה. קרויף וגולדהאר/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully