וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: "ג'ורדי קרויף לא יגיע לברצלונה, הוא רוצה לאמן"

בספרד מדווחים מה עומד מאחורי "הפגישה המקרית" בין נשיא ברצלונה ברתומאו לבין המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, וטוענים שג'ורדי רוצה "לרדת לקווים" ולכן לא יגיע לקאמפ נואו

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אז מה עומד מאחורי הפגישה של ג'ורדי קרויף עם נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו, ומהם הסיכויים שהמנהל המקצועי של מכבי תל אביב אכן יעבור לברצלונה? בימים האחרונים פורסמו במספר כלי תקשורת בספרד דיווחים על שיחות ומפגשים בין ג'ורדי לבין אנשי ברצלונה, וטענות לפיהן הוצע לג'ורדי תפקיד במועדון. היום (חמישי) טוענים ב"מונדו דפורטיבו" הקטאלוני שג'ורדי לא יגיע לבארסה, מאחר שהוא רוצה לאמן ולא להיות בצוות המקצועי.

עוד בנושא

מכבי תל אביב: ג'ורדי קרויף מוכן לשמש כמאמן בעונה הבאה
מכבי תל אביב מודאגת: האם הניצוץ של מיטש גולדהאר כבה?

המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. יוסי ציפקיס
רוצה להיות על הקווים. ג'ורדי/יוסי ציפקיס

על פי הדיווח, "כבר כמה שבועות מחפשים בברצלונה דמות חזקה לצוות המקצועי... בקבוצה מחפשים מי שימלא את התפקיד שלא אויש מאז שעזב אנדוני זוביזארטה בינואר 2015. אחד השמות שהוזכרו הוא של ג'ורדי קרויף, שהקשר שלו עם הנהלת הקבוצה התחזק בתקופה האחרונה בגלל מותו של אביו יוהאן קרויף... בהנהלה הוא הוזכר מספר פעמים כמועמד עתידי להצטרף לצוות.

"פגישה מקרית של הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו עם הבן של יוהאן, שנעשתה לאור יום, באמצע הרחוב, הגבירה את השמועות... אך במועדון ביטלו את האפשרות, וטוענים כי הפגישה נעשתה במקרה, רק בגלל שהילדים של שניהם לומדים באותו בית ספר. כמו כן, בבארסה טוענים כי ג'ורדי כבר תקופה ארוכה רוצה לאמן".

בדיווח ב"מונדו דפורטיבו" עושים הפרדה בין התפקיד שמילא זוביזרטה, שהיה מנהל מקצועי, לעומת רוברט פרננדז, שהוא יותר מנהל טכני. כך או כך, התפקיד שברצלונה מציעה לג'ורדי הוא לא מה שהוא מחפש.

כזכור, בשבוע שעבר פרסמו שג'ורדי קרויף מוכן לשמש כמאמן מכבי תל אביב בעונה הבאה. ההולנדי עדיין ממתין למוצא פיו של גולדהאר, אבל הפתרון שעשוי להשאיר אותו בישראל הוא ירידה לקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully