וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי חולון התעמתו עם מאבטחים, רחימי: "לפעמים חוצים את הגבולות"

31.5.2017 / 22:57

תקרית מכוערת בסיום הדרמה בחולון: האוהדים המקומיים שהקניטו את שחקני חיפה לאורך כל המשחק, התקוטטו עם שוטרים ומאבטחים לאחר ההפסד. רחימי: "הייתה אווירה של פלייאוף"

צילום וידאו: אור רביד

המשחק בין הפועל חולון למכבי חיפה סיפק הערב (רביעי) דרמה אדירה, אבל גם אווירה עכורה ביציעים כאשר אוהדי הפועל חולון הקניטו לאורך כל המשחק את אנשי מכבי חיפה, שנאלצו להגיע למשחק הזה עם שבעה מאבטחים. מיד לאחר שריקת הסיום למשחק שבו מכבי חיפה ניצחה 77:78 דרמטי, אוהדי חולון המתוסכלים החלו להתעמת עם אנשי האבטחה ובאולם פרצה תגרה המונית בין הצדדים.

לאחר שהאוהדים יצאו מהאולם המשיכה המהומה בינם לבין כוחות האבטחה כשהמאבטח שנראה שזרק כיסא לעבר אוהדי חולון המשיך להתפרע בחוץ ועשרות רבות של אוהדי חולון התקהלו מולו כשרק השוטרים מנעו תגרה המונית. לאחר כמעט שעה מסיום המשחק התפנו המאבטחים והאוהדים משטח האולם.

לידיעה המלאה ולצפייה בתקציר המשחק

אוהדי הפועל חולון. ברני ארדוב
התעמתו עם המאבטחים. אוהדי הפועל חולון הערב/ברני ארדוב

עופר רחימי, מאמן מכבי חיפה התייחס בסיום לאווירה שהייתה ביציעים ואמר: "הייתה אווירה של פלייאוף, חבל שלפעמים חוצים את הגבול. אני רוצה להודות לאנשי חולון שסידרו לי לינה לחג והתנהגו בג'נטלמניות. אני מעדיף להתרכז בכדורסל ולא במה שקורה מסביב. אנחנו מנסים לתקן כל הזמן, להימנע מאיבודי כדור והמאמן קורא תהילים. אין משהו מעבר. ווילי וורקמן הוא שחקן שנלחמתי עליו כל הקיץ, אני מאמין בו מאוד".

דן שמיר, מאמן הפועל חולון: "כל הכבוד לחיפה, הם משחקים מאוד יפה בכל שלושת המשחקים. מהצד שלנו זה נראה פחות טוב. אנחנו צריכים להתנצל שסיימנו במקום הראשון בליגה? לא נהיה משהו אחר, משהו חדש. חיפה מוציאה לפועל יפה, יש לנו משחק ביום ראשון וננסה לתקן. אנחנו לא משחקים בשקט הנפשי שאנחנו יכולים לשחק. נבוא למשחק שהוא לנצח או ללכת הביתה, וזה הזמן להראות אופי".

שלומי הרוש הוסיף: "פתחנו את המשחק טוב, היינו צריכים להמשיך עם כל האגרסיביות ואיכשהו נתנו להם להיות יותר אגרסיביים מאיתנו. במשחק הבא צריך לבוא לשחק כדורסל, להעלות את רמת ההגנה שלנו, לשפר את הריבאונד, דברים שבעונה הסדירה היינו טובים בהם ובפלייאוף אנחנו נופלים בהם. הסדרה לא גמורה, יש משחק חוץ קשה וזו הפעם הראשונה שאנחנו מפסידים 2 משחקים רצופים העונה. יש לנו עוד משחק אחד לפחות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully