וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי בפלייאוף: מכבי תל אביב רוצה מקום בפיינל פור

31.5.2017 / 20:55

הקבוצה של אריק שיבק, עם יתרון 0:2 בסדרה, תארח את בני הרצליה (21:05, ספורט 5) שמציגה יכולת ירודה בפלייאוף. הפועל אילת תארח את ראשון לציון (19:00, 5+ לייב) במצב של 1:1 בסדרה

one

בווידאו: תקציר המשחק הקודם בין מכבי תל אביב לבני הרצליה

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (חמישי) בשתי סדרות נוספות. מכבי תל אביב תוכל להיות הראשונה שמעפילה לחצי גמר הפיינל פור, כשתארח בביתה את בני הרצליה ביתרון 0:2 בסדרת רבע הגמר (73:87 למכבי תל אביב ביד אליהו במשחק הראשון, 63:89 למכבי תל אביב בהרצליה במשחק השני). הפועל אילת, ללא רפי מנקו הפצוע, תארח את מכבי ראשון לציון במצב של 1:1 ביניהן (83:93 לאילת בביתה במשחק הראשון, 73:97 לראשון לציון בביתה במשחק השני).

עוד בנושא:

סוד ההצלחה המפתיעה של אריק שיבק במכבי תל אביב

קווינסי מילר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
אריק שיבק הרוויח את שניהם. קווינסי מילר עם אנדרו גאודלוק/ברני ארדוב

מכבי תל אביב - בני הרצליה (0:2 למכבי בסדרה, 21:05, ספורט 5)

רק לפני שבועיים עמדה מכבי תל אביב בפני שוקת שבורה. הצהובים רשמו הפסד מביך בסיום העונה הסדירה, כשהובסו על ידי מכבי אשדוד והחליטו לפטר את איינארס בגאצקיס, המאמן הרביעי של הקבוצה העונה, ובמקומו מונה אריק שיבק במהלך שהיה נראה כנסיון אחרון להציל את העונה. שבועיים אחרי זה והצהובים שוב אופטימיים וחשים כי הם בעמדה מצוינת לזכות באליפות. מכבי של הסדרה נגד הרצליה מקבלת תפוקה נהדרת מאנדרו גאודלוק, וגם מקווינסי מילר, לראשונה העונה, וזאת למרות שקולטון אייברסון ממשיך להיעדר והגב מציק ומגביל את גל מקל. הצהובים ירצו להמשיך במומנטום, כשניצחון על הרצליה ביד אליהו ייתן להם לא פחות מעשרה ימי מנוחה עד לחצי גמר הפיינל פור, שייערך באולמם הביתי.

אחרי עונה סדירה נהדרת, בני הרצליה קורסת בפלייאוף. הפציעות הרבות הכריעו את הקבוצה של מיקי גורקה, שאמנם קיבל לפלייאוף בחזרה את כרם משעור, אבל דווקא השחקנים הזרים המצוינים שלו, טוריאן גרין, חליל קנאסביץ' וג'ף אדריאן, נמצאים מתחת לרמתם הרגילה, והקבוצה מהשרון מובסת ומציגה כדורסל לא ראוי למעמד. בהרצליה מקווים כי במשחק השלישי, שצפוי להיות האחרון שלהם העונה, יהיו דומים יותר להרצליה של העונה הסדירה ולא לזאת של הפלייאוף. מי שבכל זאת העלה את רמתו בפלייאוף הוא הגארד ברנדון טריש שקולע בשני המשחקים עד כה 14 נקודות ו-3.5 אסיסטים למשחק.

שחקן הפועל אילת אפיק ניסים מול שחקן מכבי ראשון לציון אלישי כדיר. ברני ארדוב
יצטרך לסחוב את אילת. אפיק ניסים/ברני ארדוב

הפועל אילת - מכבי ראשון לציון (1:1 בסדרה, 19:00, 5+ לייב)

התבוסה שספגה הפועל אילת במשחק השני בראשון לציון ערערה את תחושת הביטחון איתה הגיעו אנשי הקבוצה הדרומית לרבע גמר הפלייאוף. אם היכולת הלא משכנעת לא הספיקה, אז הפציעה של רפי מנקו במהלך המחצית השנייה בהחלט משנה את התמונה. הפורוורד נקע את הקרסול בצורה קשה וייעדר ככל הנראה עד לסיום הסדרה, כשבהיעדרו יצטרכו הצעירים אלון ספיר ונאור שרון, ביחד עם הוותיקים אפיק ניסים, חנן קולמן ורוברט רות'בארט לסחוב את הקבוצה קדימה. באילת יודעים לנצח משחקי מאני טיים בפלייאוף בבית, כשבשני המקרים הקודמים שהגיעו בסיטואציה דומה לסדרה נגד ראשון לציון יצאו עם ניצחונות על חודו של סל.

במכבי ראשון לציון יודעים שהמשחק השלישי בסדרה באילת הוא ההזדמנות הגדולה שלהם כדי להגיע לפיינל פור שלישי ברציפות, ומתכוונים לנסות ולהציג את אותה רמת אינטנסיביות שהוצגה במשחק השני בבית. במועדון היו מאוד מרוצים מהיכולת של השחקנים, כשמי שמסתמן כשחקן המפתח הוא צ'ארלס תומאס שבמשחק הראשון בסדרה ספג שתי עבירות מהירות בדקה הראשונה, ובמשחק השני קלע 18 נקודות, 9 מתוכן ברבע הראשון. מי שעוד העלה את רמתו לקראת הפלייאוף הוא ניצן חנוכי שקלע לא פחות מארבע שלשות במשחק השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully