וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: עוזר המאמן מיק פריסט סיים את תפקידו

האנגלי בן ה-48, שהגיע כעוזרו של רנה מולנסטיין ונותר בצוות המקצועי לבקשת המועדון גם לאחר הגעת גיא לוזון, קיבל הודעה על סיום דרכו. פריסט: "נהניתי בישראל והכרתי אנשים נפלאים"

עריכה: מתן חדד

בווידאו: גיא לוזון מדבר על העונה שחלפה ולקראת העונה הבאה

מכבי חיפה הודיעה היום (רביעי) על פרידה מעוזר המאמן מיק פריסט, כחלק מהשינויים הנערכים בצוות המקצועי לקראת עונת 2016/17. כזכור, עובדי המועדון זומנו בשבוע שעבר לשיחות עם המנכ"ל אסף בן דב, ופריסט הוא אחד העוזבים. מהמועדון נמסר: "אנו מודים למיק פריסט על תרומתו ומאחלים לו בהצלחה במשך דרכו המקצועית".

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין עם עוזרו מיק פריסט. ברני ארדוב
החזיק יותר מאשר האיש שהביא אותו. מיק פריסט, משמאל, לצד רנה מולנסטיין/ברני ארדוב

האנגלי בן ה-48 הגיע לישראל בתחילת העונה כעוזרו של רנה מולנסטיין, אחרי שהשניים שיתפו פעולה במנצ'סטר יונייטד. למרות פיטוריו של ההולנדי, הירוקים ביקשו מפריסט להישאר בתפקידו עד לסיום העונה כחלק מהצוות המקצועי בראשות גיא לוזון, והאנגלי נעתר לבקשה.

פריסט אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "נהניתי בישראל והכרתי אנשים נפלאים. כשהצטרפתי למכבי חיפה זה היה רגע מאושר עבורי. למועדון יש מוניטין גדול ובתור אוהד של מנצ'סטר יונייטד אני יכול לומר שהכרתי את מכבי חיפה. קשה לתאר כמה האוהדים שלנו היו טובים. האוהדים הירוקים הם ללא ספק עוצמתיים, בעלי תשוקה ורועשים יותר מכל דבר ששמעתי עד כה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully