וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: התלבטות בין שרון דרוקר לדני פרנקו לעמדת המאמן

28.5.2017 / 14:40

גינזבורג הודיע לאדומים כי לא יוכל לעזוב את נימבורק, והאדומים מתלבטים בין שני המאמנים, גם מועמדותו של אלפסי נשקלת. תומר גינת חתם על הארכת חוזה: "מהיום הראשון פה מצאתי בית"

one

שבועיים לאחר סיום העונה הרשמי שלה, הפועל תל אביב ממשיכה לשוחח עם מאמנים לקראת העונה הבאה. בסוף השבוע האחרון הודיע מאמן נימבורק הצ'כית ננו גינזבורג כי ייאלץ לדחות את הפנייה וזאת לאחר שיחה עם נשיא קבוצתו. גינזבורג לא יעזוב את אלופת צ'כיה אלא לקבוצת יורוליג או יורוקאפ.

למרות שגם אריק אלפסי נחשב מועמד, הסיכוי כי יגיע לאדומים בשלב זה הוא נמוך, ושני המועמדים הבולטים לתפקיד הם דני פרנקו ושרון דרוקר. גורמים רשמיים בהפועל תל אביב כבר שוחחו עם השניים, כשהכוונה של המועדון היא למנות בקרוב את אחד מהם לתפקיד המאמן, וייתכן שהחוזה יהיה ליותר מעונה אחת. יש לציין כי השניים היו מועמדים לקבל את התפקיד כבר לאחר פיטוריו של שרון אברהמי במהלך העונה האחרונה, אך לאחר שפרנקו דחה את האדומים, החליטו בקבוצה ללכת על רמי הדר, שהתפטר ארבעה מחזורים לסיום העונה.

במקביל האדומים הודיעו על הארכת חוזהו של תומר גינת עד2020. בחוזה החדש של תגלית העונה של וואלה! ספורט, השנתיים הקרובות יהיו בטוחות בחוזה ובשנה השלישית, עונת 2019/20, תהיה אופציית יציאה. כמו כן גינת קיבל שדרוג לשכרו שנחתם בקיץ שעבר.

"תומר הוא אחד הצעירים הכי מבטיחים בליגה", נכתב בהודעת המועדון, "גילינו שחקן טוב ולא פחות חשוב מכך - מנהיג ובן אדם נהדר. כבר היום הוא מהווה חלק חשוב מהבסיס הישראלי של הקבוצה, ואנו מאמינים שכך יהיה גם בעתיד".

"מהיום הראשון בהפועל מצאתי בית", אמר תומר גינת עם חתימתו, "אני כבר מחכה לחזור ולפתוח את העונה הבאה עם הקהל שלנו ועם קבוצה שתהיה הרבה יותר הפועל".

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת. ברני ארדוב
תוגמל על עונה טובה. תומר גינת/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully