וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ננו גינזבורג ברשימת המועמדים לאימון הקבוצה

25.5.2017 / 15:20

מאמן נימבורק ונבחרת צ'כיה נמצא ברשימה לצד דני פרנקו, שרון דרוקר ואריק אלפסי, כשהוא מחזיק בחוזה בקבוצתו גם לעונה הבאה. האדומים יצטרכו לקבל החלטה לגבי עתידם של תמיר בלאט ומתן נאור בקרוב

one

הפועל תל אביב ממשיכה לחפש אחר מאמן לעונה הבאה, ולוואלה! ספורט נודע כי אחד השמות שעלו בשבועות האחרונים בהקשר של הקבוצה הוא מאמנה של נימבורק הצ'כית, ננו גינזבורג. בהפועל כבר ניהלו בעבר מגעים עם גינזבורג, שלא יכל להשתחרר מחוזהו בקבוצה הצ'כית, ולבסוף מינו במקומו את עודד קטש.

בראיון שנתן אתמול (רביעי) לאהרל'ה ויסברג בוואלה! ספורט סיפר מאמנה של אלופת צ'כיה כי: "ביום שישי אשב עם נשיא המועדון ואראה מה הלאה. יש בי חלק שחושב שאולי הגיע הזמן להמשיך הלאה. אולי הגעתי לאיזשהו מיצוי. לפני חודש קיבלתי הצעה מסראטוב הרוסית, ולפני שנה רצו אותי בקאנטו האיטלקית, אבל לא נעניתי".

עוד בנושא:

ננו גינזבורג: "מאמנים אירופאים לא יכולים להצליח בישראל"
הפועל תל אביב מימשה את האופצייה על אדריאן בנקס לעונה הבאה

ננו גינזבורג חוגג אליפות עם קבוצתו נימוברק ועוזרו אורן עמיאל. CEZ Basket Nymburk, מערכת וואלה! NEWS
גינזבורג חוגג את הזכייה באליפות בצ'כיה. יחזור ארצה?/מערכת וואלה! NEWS, CEZ Basket Nymburk

גינזבורג (53) אימן בעבר בליגת העל בבני הרצליה, רמת השרון וגבעת שמואל לפני שיצא להיות עוזרו של מולי קצורין בנימבורק. בשנת 2011 לקח את השליטה על הקבוצה ומלבד שנה אחת בה שימש כמנהל המקצועי של נבחרות צ'כיה השונות, הוביל את הקבוצה להישגים נהדרים כשבכל עונה היא זוכה באליפות ובגביע, ובאירופה הגיעה עד רבע גמר היורוקאפ. במקביל משמש כמאמן נבחרת צ'כיה ובשנת 2015 הוביל את הנבחרת הצ'כית למקום השביעי ולטורניר הקדם אולימפי.

מלבד גינזבורג, המועמדים לאימון הקבוצה הם דני פרנקו, שרון דרוקר ואריק אלפסי. בשורות האדומים חתומים לעונה הבאה אדריאן בנקס, תומר גינת, רביב לימונד וצוף בן משה כשאור לאומי ודניאל איידן ישובו מהשאלה. לגבי מתן נאור ותמיר בלאט יש לאדומים אופציית יציאה מחוזיהם, ויבחנו את הנושא בחודש הקרוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
מתן נאור, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יישאר באדום? מתן נאור/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully