וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: ספאל הפסידה, אך עלתה לסרייה A לראשונה מאז 1968

אחרי כחצי מאה בליגות הנמוכות ולמרות הפסד 2:1 בטרנאנה, הקבוצה מפרארה השלימה עלייה שנייה ברציפות. הפסד דרמטי של פרוזינונה הבטיח את העלייה, ורונה תוכל להצטרף ביום חמישי

שחקני ספאל חוגגים. GettyImages
המשימה הושלמה. שחקני ספאל/GettyImages

ספאל השלימה הערב (שבת) את חזרתה לסרייה A אחרי 49 שנות היעדרות, וזאת למרות הפסד 2:1 בטרנאנה. מוליכת הליגה האיטלקית השנייה סיימה את שני משחקיה הקודמים בתיקו, לא הצליחה לסגור את הסיפור וגם למחזור ה-41 והלפני אחרון הגיע לחוצה ואף הפסידה. למזלה, השנייה בטבלה ורונה הסתפקה ב-1:1 ביתי מול קארפי, ואילו השלישית פרוזינונה ספגה שער דרמטי בדקה ה-93 והפסידה 2:1 לבנבנטו.

בעקבות התוצאות, ספאל נותרה עם 75 נקודות בפסגה, ורונה עם 73 תוכל להצטרף אליה ביום חמישי ופרוזינונה עם 71 תצטרך לנצח ולקוות להפסד של ורונה בצ'זנה כדי להעפיל אוטומטית במחזור הסיום. כל תוצאה אחרת תשלח אותה לפלייאוף, בו תשתתפנה גם צ'יטאדלה, פרוג'ה ובנבנטו. על שני המקומות הנוספים נאבקות קארפי, ספציה, נובארה, סלרננטינה ובארי.

מירקו אנטונצ'י העלה את ספאל ליתרון בדקה ה-13, אבל פטינארי הפך עם צמד בדקות 18 ו-33. זה לא מנע מהאורחים לחגוג בסיום, אחרי הבשורה על הפסדה של פרוזינונה. כעת הקבוצה מפרארה שוב בליגה של הגדולות, כאשר השיא של המועדון בסרייה A היה המקום החמישי ב-1960 (רק יובנטוס, פיורנטינה, מילאן ואינטר הקדימו) ובחלוף שנתיים נרשם הפסד 2:1 בגמר הגביע לנאפולי.

עוד בנושא:

לסרייה A, באופניים: המסע הקסום של ספאל לליגה הבכירה

  • עוד באותו נושא:
  • ספאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully