וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס ציונה חגגה את העלייה לליגת העל, נדב זילברשטיין ימשיך

13.5.2017 / 10:28

המאמן יקבל שוב את המושכות בליגת העל. טל דן, גיל אמיתי, אלעד הופמן, רביב פיטשון וגולן גוט מחזיקים בחוזים גם לעונה הבאה. יו"ר מנהלת הליגה בירך וקרא לראש העיר לפעול להקמת אולם חדש

נדב זילברשטיין מאמן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חוזר לקדמת הבמה. נדב זילברשטיין/ברני ארדוב

אחרי עונה אחת בלבד בליגה השנייה, חזרה אמש (שישי) עירוני נס ציונה לליגת העל כשגברה 0:3 על הפועל באר שבע בסדרת הגמר של הליגה השנייה. עם תום משחק העלייה, החלו הכתומים לחגוג עם 400 האוהדים שעשו את הדרך מהמרכז לבאר שבע, כשהחגיגות הראשונות היו על הפרקט וביציעים, ובהמשך הגיעו עוד כמה מאות אוהדים, מלווים בראש העיר יוסי שבו לחגוג עם השחקנים בכיכר העירייה. בשעות הערב חגגו אנשי הקבוצה עצמה בפאב בתל אביב עד השעות הקטנות של הלילה, כשבהמשך השבוע צפויה גם מסיבה רשמית.

העונה הנוכחית לא הייתה פשוטה עבור היורדת הכתומה. היא החלה עם פיטורים מוקדמים ולא צפויים של המאמן רועי חגאי, שבנה את אחד הסגלים היקרים בתולדות הליגה השנייה, המשיכה בדשדוש בשיפולי הצמרת, כשבמהלכה אף שוחרר הפורוורד בילי מקשפרד, ונגמרה עם המקום הרביעי בתום העונה הסדירה. אלא שבפלייאוף הכל התחבר עבור נס ציונה, שקיבלו יכולת הירואית משני הזרים, ג'רמיין ביל ולי רוברטס, בתוספת התעלויות של הישראלים הבכירים - טל דן, אלעד הופמן, גיל אמיתי ובסדרת הגמר גולן גוט.

המאמן נדב זילברשטיין, שחזר לקבוצה העונה, שנה אחרי שפוטר בליגת העל, ימשיך גם בליגה הראשונה. לא פחות מחמישה שחקנים מחזיקים בחוזים, חלקם מובטחים וחלקם עם אופציות שלהם או של הקבוצה - טל דן, שנפצע במהלך משחק העלייה וחומרת פציעתו תיבדק בימים הקרובים, גולן גוט, גיל אמיתי, אלעד הופמן ורביב פיטשון. כוונת נס ציונה היא לשמור על בסיס איתן מהעונה הנוכחית גם לעונה הבאה.

עוד בנושא

עירוני נס ציונה גברה 68:72 על הפועל באר שבע ועלתה לליגת העל

שחקני עירוני נס ציונה חוגגים אליפות. ברני ארדוב
חגיגה כתומה/ברני ארדוב

"אני מברך את עירוני נס ציונה על חזרתה המהירה לליגת העל לאחר עונה אחת בלבד. ברכות לראש העיר יוסי שבו, ליושב ראש הקבוצה יניב מזרחי, למאמן נדב זילברשטיין, לצוות וכמובן לשחקנים ולאוהדים", אמר בברכתו על העלייה ראש מנהלת ליגת העל שמואל פרנקל, "אנחנו שמחים לקבל לליגת העל קבוצה שממלאת את האולם בכל משחק, שיש לה קהל תומך ונאמן, ושיש לה צוות ניהולי מנוסה ומצוין. אני קורא מכאן לראש העיר ולראשי הקבוצה להמשיך ולפעול להקמת אולם גדול חדש בעיר שישדרג את הקבוצה ואני אעשה הכל כדי שחזון האולם יצא לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully