וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נס ציונה גברה 68:72 על הפועל באר שבע ועלתה לליגת העל

הכתומים השלימו 0:3 בסדרת גמר הפלייאוף ושבו לליגה הבכירה לאחר עונה אחת בלבד בליגת המשנה. גולן גוט כיכב עם 21 נקודות ושבעה ריבאונדים, 27 נקודות של ג'ייסון וויליאמס לא הספיקו מנגד

שחקני עירוני נס ציונה חוגגים אליפות. ברני ארדוב
חוזרים לליגת העל אחרי עונה אחת/ברני ארדוב

עירוני נס ציונה שבה היום (שישי) לליגת העל בכדורסל לאחר עונה אחת בלאומית, זאת בזכות 68:72 בחוץ על הפועל באר שבע, ניצחון שהשלים עבורה 0:3 מוחץ בסדרת גמר הפלייאוף.

הקבוצה מבירת הנגב, שהחזיקה ביתרון הביתיות בסדרה, אולי קיוותה לחקות את ההצלחה של קבוצת הכדורגל של העיר, אולם לא הצליחה להתמודד מול הכתומים, שסיימו את העונה הסדירה רק במקום הרביעי אך בדיוק כמו בפעם הקודמת בה שיחקו בגמר פלייאוף הלאומית, ידעו לעשות את העבודה ולעלות.

טל דן עירוני נס ציונה פצוע. ברני ארדוב
גם הפציעה של טל דן לא עצרה את הכתומים/ברני ארדוב

באר שבע פתחה טוב יותר וכבר בדקות הראשונות ביצעה ריצת 0:12, בדרך ליתרון 12:19 בסיום הרבע הראשון. אלא שנס ציונה ממש לא נבהלה וכבר ברבע השני השלימה מהפך בזכות יכולת טובה של גולן גוט, שהוביל אותה ליתרון 30:33 בהפסקה.

קפטן נס ציונה, טל דן, נפצע ברבע השלישי, בו שתי הקבוצות הלכו ראש בראש, עד שממש בשניות הסיום ג'ייסון וויליאמס מבאר שבע איזן ל-50:50. ברבע האחרון ביצעה נס ציונה ריצת 0:8, שהעלתה אותה ל-54:63. שלוש דקות וחצי לסיום, סל של אלעד הופמן קבע 59:67 וזה נראה גמור, אבל משום מקום, באר שבע רצה 0:9 תוך דקה וחצי וקבעה מהפך. נס ציונה כמעט איבדה את המשחק, אבל גוט סיפק חסימה מבריקה וקלע מהקו. באר שבע החטיאה, רוברטס הלך לקו וקלע רק אחת. באר שבע יצאה להתקפה אחרונה, הופמן חטף, סחט עבירה, קלע פעמיים מהקו וזה נגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
גיל אמיתי עירוני נס ציונה מול אנטוני פישר הפועל באר שבע. ברני ארדוב
באר שבע תאלץ לחכות להזדמנות אחרת. פישר מול אמיתי/ברני ארדוב

גולן גוט הוביל את קלעי נס ציונה עם 21 נקודות ו-7 ריבאונדים. רביב פיטשון, לו זו עלייה שנייה ברציפות (אחרי גלבוע/גליל בשנה שעברה), הוסיף 13 ו-10 ריבאונדים. לי רוברטס סיים עם 11 ו-10. בבאר שבע, 27 נקודות ו-7 ריבאונדים לג'ייסון וויליאמס, 11 ו-16 לג'ף אלן.

טל דן שחקן עירוני נס ציונה (ימין). ברני ארדוב
שחקני באר שבע מאוכזבים/ברני ארדוב

מאמן נס ציונה נדב זילברשטיין: "קרדיט גדול ליניב מזרחי יושב הראש, ולאבי נמרודי, ל-13 השחקנים המופלאים שלי שהם אחד אחד מדהימים והייתה לי זכות גדולה לעבוד איתם. לא אימנתי עוד קבוצה כזאת של בני אדם. לצוות הנפלא שלי. ולאשתי, זה הכי חשוב, אם לא היא אני לא בא לפה. כשבאתי בהתחלה החבר'ה היו מאוד בלחץ, ואני הייתי צריך להיות זה שירגיע. התחברנו והם כל הזמן, גם בתקופה הלא טובה, אמרו שיהיה בסדר ונהיה שם כשצריך. מי שעובד קשה, וחיובי, ובא כל הזמן, משחק כמו קבוצה, מגיע לו את זה".

על החיבור שלו לנס ציונה והפיטורים בעונה שעברה: "אין ספק שיש בזה סוג של תיקון, אני מאוד אוהב לאמן פה, מאוד אוהב את המקום. הקהל הזה עשה בפלייאוף שדרוג מדהים ודחף אותנו, הוא היה השחקן השישי שלנו. אנחנו קבוצה שיש מאחוריה עיר".

גולן גוט: "אין לתאר את ההרגשה במילים, ההרגשה הכי מדהימה שיש. אני מאוד מרוצה, המטרה הייתה להעלות את הקבוצה לליגת העל, וזה מה שעשינו. זה מה שרציתי לעשות, כשהקבוצה מנצחת, גם אני מנצח, וזה מה שחשוב. מה שקרה לנו העונה חישל אותנו וזה הכי חשוב. באנו לפלייאוף בשיא הכושר, וזה מה שחשוב".

טל דן שחקן עירוני נס ציונה. ברני ארדוב
חגיגה בכתום/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully