וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תיאו הרננדז עבר את הבדיקות בריאל מדריד, שתשלם את סעיף השחרור"

"מארקה" טוען כי הכישרון הגדול שמושאל מאתלטיקו מדריד לאלאבס בדרך הבטוחה לריאל מדריד ושההודעה תצא בסוף החודש, סוכנו ציין: "גם ריאל וגם ברצלונה מוכנות לשלם את סעיף השחרור שלו (24 מיליון יורו)". נשיא הקולצ'ונרוס: "הוא שחקן שלנו"

one

"מארקה" טוען היום (שני) כי תיאו הרננדז, מגנה השמאלי של אלאבס, עבר את הבדיקות הרפואיות בריאל מדריד, ושאלופת אירופה תשלם את סעיף השחרור שלו ותודיע בסוף החודש על צירופו והחתמתו. על פי הדיווח, הבלאנקוס יודיעו רשמית על המעבר אחרי המשחק האחרון של העונה, גמר גביע המלך ב-27 במאי.

הרננדז כבש אמש (ראשון) את השער הראשון שלו אי פעם בליגה הספרדית, ועל הדרך העניק ניצחון 0:1 לאלאבס על אתלטיק בילבאו בדרבי של חבל הבאסקים. עוד לפני המשחק נחשב הרננדז בן ה-19 לאחד השחקנים המבוקשים באירופה, לאחר שהציג עונה נפלאה במדי אחת הקבוצות המפתיעות בספרד. השער היפהפה שכבש רק הצית מחדש את השמועות בנוגע לעתידו.

הצרפתי מושאל לבאסקים מאתלטיקו מדריד, שם משחק גם אחיו הגדול לוקאס. אלא שנראה כי תיאו לא ישחק בעונה הבאה עבור הקולצ'ונרוס, זאת בעקבות התעניינות של ברצלונה וריאל מדריד בו. "יש לתיאו הצעות הן מריאל והן מברצלונה", אמר סוכנו מנואל גרסיה קילון. "למרות זאת, הוא עדיין לא החליט היכן ישחק בעונה הבאה. ישנן כמה הצעות בגובה 24 מיליון יורו (סעיף השחרור של השחקן), וכל שנותר לנו הוא להחליט".

"תיאו הוא שחקן של אתלטיקו מדריד", אמר נשיא הקולצ'ונרוס אנריקה קרסו. "לא קיבלנו עבורו שום הצעה ממה שאני יודע, ולכן אין טעם לדבר על קבוצה אחרת בעונה הבאה. בכל מקרה, לא אחזיק אף שחקן בכוח". עם זאת, כאמור, "מארקה" טוען כי ההודעה הרשמית על מעברו לריאל תתפרסם בקרוב.

עוד בנושא

שער נהדר להרננדז ב-0:1 של אלאבס על בילבאו

עדכון ראשון: 8:41

שחקן אלאבס תיאו. AP
מבוקש. הרננדז/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully