וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה הביסה 1:4 את אוסאסונה, אלאבס גברה על בילבאו

העטלפים לא התקשו מול נועלת הטבלה והתאוששו אחרי שלושה הפסדים רצופים. אסקיאל גאראי כבש צמד. המגן המבוקש תיאו הרננדז סידר לאלאבס 0:1 יוקרתי על הבאסקים עם טיל לחיבורים

one

בווידאו: השער המרהיב של תיאו הרננדז

המחזור ה-36 בליגה הספרדית המשיך היום (ראשון), ובמשחק המוקדם גברה אלאבס 0:1 על אתלטיק בילבאו בדרבי באסקי ועלתה למקום התשיעי בטבלה. בהמשך ולנסיה הביסה כצפוי את את אוסאסונה האחרונה 1:4. אספניול ניצחה 1:2 בחוץ את דפורטיבו לה קורוניה. מלאגה גברה 0:3 על סלטה ויגו שמרוכזת בליגה האירופית.

עוד בנושא:

דיווח בספרד: ברצלונה יצרה קשר עם לורן בלאן לגבי העונה הבאה

שחקני ולנסיה חוגגים. AP
בקלות. שחקני ולנסיה חוגגים/AP

ולנסיה - אוסאסונה 1:4

צפו בתקציר

אחרי שלושה הפסדים רצופים למלאגה, סוסיאדד וריאל מדריד, ולנסיה קיבלה יריבה בהזמנה כדי להתאושש וניצחה בקלות את אוסאסונה שכבר ירדה מזמן לליגת המשנה עם מאזן מחפיר והפסד 23 העונה. אזקיאל גראי הפך לבלם השלישי העונה אחרי פיקה וראמוס שכובש צמד אחרי שהרשית בדקה ה-22 והוסיף את השני ממש לפני ההפסקה. סימונה זאזה כבש את השלישי (70) אחרי בישול של רודריגו והחזיר לאחרון בישול בדקה ה-75.

מלאגה - סלטה ויגו 0:3

מלאגה הייתה מועמדת לירידה עד לפני חודשיים אבל הערב הקבוצה של מיצ'ל השיגה ניצחון שביעי בשמונת משחקיה האחרונים, הפעם מול סלטה ויגו ששלחה את המחליפים שלה רגע לפני משחק הגומלין שלה בחצי גמר הליגה האירופית מול מנצ'סטר יונייטד. חאבי אונטיברוס כבש את הראשון במבצע נאה (26), חוסה רקיו הכפיל בפנדל (56) וסנדרו ראמירס חתם בתוספת הזמן. סלטה ויגו ששמה את כל יעבה על הליגה האירופית נחלה הפסד ליגה חמישית ברציפות.

צפו בתקציר

שחקן אלאבס תיאו. AP
שער ראשון בקריירה. תיאו הרננדז/AP

אלאבס - אתלטיק בילבאו 0:1

צפו בתקציר

האדומים-לבנים איבדו נקודות יקרות במאבק על מקום באירופה ויצאו מהמירוץ על מקום ברביעיה הראשונה, מקום שהיה עשוי להוביל אותם לליגת האלופות. בילבאו הגיעה למשחק לאחר ריצה נפלאה של ארבעה ניצחונות ברציפות, אך אלאבס הצליחה לבלום את הדהירה עם שער ניצחון של אחד השחקנים המבוקשים בליגה, תיאו הרננדז.

המגן השמאלי בן ה-19 כבש שער גדול בדקה ה-53 לאחר שקיבל כדור מאיביי גומז. מדובר בשער הבכורה של הצרפתי, שחווה עונה נפלאה, בקבוצת בוגרים כלשהי. הרננדז מושאל לאלאבס מאתלטיקו מדריד, והוא אחד מהשחקנים החמים ביותר שמוזכרים לקראת חלון ההעברות בקיץ, כשהצפי הוא שהשחקן יעבור לריאל מדריד או לברצלונה. על פי הדיווחים בספרד, השחקן עצמו מעדיף לעבור לבאלנקוס, אך הבלאוגרנה מנסים לשכנעו להצטרף אליהם.

משחקים נוספים

דפורטיבו לה קורוניה - אספניול 2:1
לדפור: פלורין אנדונה (47). לאספניול: לאו בפטיסטאו (14), ג'רארד מורנו (29)

צפו בתקציר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully