וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בספרד: ברצלונה יצרה קשר עם לורן בלאן לגבי העונה הבאה

על רקע הקשיים מול ואלוורדה ואינסואה, הצרפתי שלא אימן מאז עזב את פריס סן ז'רמן בקיץ עשוי להחליף את לואיס אנריקה. הבלאוגרנה מנסים לשכנע את תאו הרננדז להצטרף ולוותר על ריאל מדריד

one

בברצלונה אמנם עדיין עסוקים במאבק האליפות עם ריאל מדריד, אך מסתכלים אל עבר העתיד וכבר התחילו להכין את הקרקע לקראת העונה הבאה, ולחפש מאמן במקומו של לואיס אנריקה שיעזוב בסיום העונה. 'רדיו קטאלוניה' מדווח היום (רביעי) כי ראשי המועדון יצרו קשר בימים האחרונים עם לורן בלאן.

הצרפתי, שלא אימן מאז עזב את פריס סן ז'רמן בקיץ האחרון אחרי שלוש שנים, הוא המועמד האחרון שהוזכר, על רקע הקשיים מול ארנסטו ואלוורדה וחואן קרלוס אונסואה, שהיו השמות הראשונים שעלו לאחר הכרזת העזיבה של לואיס אנריקה. שמועות בקשר למגעים בין הצדדים נפוצו בתרפת בתקופה האחרונה, וכעת צצו גם בברצלונה עצמה, מה שמגדיל את הסיכויים שבלאן יחזור לקבוצה בה שיחק בעונת 1996/97.

מעבר לכך, דיווחים בספרד מספרים שלפני ימים אחדים נועדו ראשי ברצלונה עם סוכנו של מגינה השמאלי של אלאבס, תאו הרננדז. הקטאלנים מעוניינים מאוד לצרף את הצרפתי בן ה-19, שמשחק באלאבס בהשאלה מאתלטיקו מדריד, ועל פי הדיווחים מוכנים להציע לו 3.5 מיליון יורו לעונה בחוזה ארוך טווח עד שנת 2023. הבעיה: בסביבתו של המגן מדווחים שהוא רוצה להצטרף דווקא לריאל מדריד, זאת למרות שבברצלונה מנסים לשכנע את השחקן שיהיה לו קל יותר להילחם על מקום בהרכב עם ג'ורדי אלבה מאשר עם מרסלו.

שחקן נוסף שמעורר עניין אצל הבלאוגרנה הוא שחקנה של ניס ונבחרת חוף השנהב, ז'אן סרי. הקשר האחורי בן ה-25 הוא אחד משחקניה הטובים של ניס העונה, שנמצאת כרגע במקום השלישי בליגה הצרפתית וחווה עונה מצוינת. השחקן שותף ב-36 משחקים בכל המסגרות, כבש שישה שערים ובישל תשעה נוספים, וגורמים מסוימים בברצלונה חושבים ש"צ'אבי האפריקאי" יכול להתאים למועדון.

עוד בנושא:

ברצלונה בבעיה: המועמד המוביל לעמדת המאמן לא מעוניין להגיע
ספרד: ברצלונה הביסה 0:3 את אספניול בדרבי

ז'אן סרי שחקן ניס חוגג. רויטרס
מניס לברצלונה? ז'אן סרי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully