וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה בבעיה: המועמד המוביל לעמדת המאמן לא מעוניין להגיע

הקטלאנים סימנו את ארנסטו ואלוורדה כמחליף של לואיס אנריקה, אך הוא בכלל מעוניין בשנת שבתון ומשרה בפרמיירליג וכרגע, בארסה תקועה. וגם: ג'רארד פיקה מחזיק בארון חולצה של כוכב ריאל

one

בדיוק חודשיים חלפו מאז הודיע לואיס אנריקה כי הוא עוזב את ברצלונה בסיום העונה ולמרות זאת, ולמרות שהפגרה מתקרבת במהירות, לקטלאנים עדיין אין מחליף ואם להאמין לעיתוני ספרד, ייתכן כי הם נמצאים בבעיה גדולה.

בבארסה סימנו בתור המועמד המוביל לאימון הקבוצה את ארנסטו ואלוורדה, מאמן אתלטיק בילבאו בארבע השנים האחרונות. ביום חמישי הקרוב צפוי המועדון הבאסקי לקיים מסיבת עיתונאים בה יודיעו ראשי הקבוצה על התכניות לעונה הבאה ובכללן, על העזיבה הצפויה של ואלוורדה. בספרד מאמינים כי אם המאמן היה מחליט להאריך את חוזהו, הודעה על כך כבר הייתה יוצאת ולכן, נראה כי הוא צפוי להיפרד מהקבוצה.

אלא שאם בברצלונה קיוו שוולורדה יעזוב את סן מאמס וינחת היישר לידיים שלהם, נדמה כי המצב מעט שונה והמאמן מעדיף לקחת שנת שבתון, או לפחות חצי שנת שבתון ולהמתין למשרה שתתפנה בליגה בה הוא חולם לאמן: הפרמיירליג האנגלית. החלטה שכזו מצד ואלוורדה תשאיר את ברצלונה תקועה ללא המועמד מספר 1 שלה והיא תיאלץ לחפש במהירות מאמן שייקח את המושכות מלואיס אנריקה בעוד קצת פחות מחודש, כאשר העונה תגיע לקיצה.

עוד בנושא:

צ'אבי שוב עוקץ: "הבעיה הכי גדולה של כריסטיאנו רונאלדו היא מסי"

מאמן אתלטיק בילבאו ארנסטו ולורדה. AP
ברצלונה בבעיה? ואלוורדה/AP

ולמרות שאין מאמן, תכניות לעתיד דווקא יש וב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים כי בארסה מוכנה להסתערות אחת אחרונה על מגן ארסנל, הקטור ביירין, שגדל במדי הבלאוגראנה. בארסה ניסתה להביא את ביירין מספר פעמים בשנים האחרונות והדבר לא יצא לפועל וכעת ינסו במועדון להשלים את העסקה ואם הדבר לא יתממש, יפנו לכיוונים אחרים.

* ג'רארד פיקה הפך בשנים האחרונות לאויב מספר 1 של ריאל מדריד, אבל מסתבר שבבית שלו, בין שלל החולצות שאסף משנותיו בכדורגל, הוא מחזיק גם באחת של אחד מכוכבי הבלאנקוס: חאמס רודריגס. את הפרט הזה חשפה אשתו של רודריגס, הדוגמנית הקולומביאנית דניאלה אוספינה (אחותו של השוער דויד), שסיפרה על מפגש עם בת הזוג של פיקה, הזמרת המפורסמת שאקירה ועם הבן של השניים, מילאן: "הוא סיפר לי שיש לו בבית את החולצה של חאמס, עם המספר 10", אמרה דניאלה בראיון, אך לא הסכימה לספר האם מדובר בחולצה של חאמס מריאל או שמא מנבחרת קולומביה, שם הוא לובש את אותו המספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully