וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "אם ג'ורדי קרויף יעזוב זו תהיה מכה למכבי תל אביב"

4.5.2017 / 23:11

החלוץ, ששערו מול מכבי פתח תקוה נבחר לשער העונה בערב הגאלה של מכבי תל אביב, אמר: "לא יודע מה יהיה בעונה הבאה, אולי יציעו חוזה חדש ואישאר, אולי תגיע קבוצה ותקנה אותי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

ערב הגאלה המסורתי של מכבי תל אביב נערך הערב (חמישי) בהשתתפות השחקנים, אנשי הצוות המקצועי ו-500 אורחים.

טל בן חיים החלוץ, שהביצוע שלו מול מכבי פתח תקוה נבחר לשער העונה (גבר על השער של אייל גולסה מול אלקמאר וזה של וידאר קיארטנסון בדרבי), אמר: "גם אם לא זכינו באליפות השנה ולפני שנה, מכבי תל אביב היא קבוצה אחרת בחמש השנים האחרונות, שונה ממה שהתרגלו בישראל והמון בזכות ג'ורדי קרויף. הוא נכס ואני מאמין שהוא יישאר - אם לא זו תהיה מכה למועדון".

החלוץ, שאף נבחר לשחקן העונה של השחקנים, דיבר על יכולתו העונה ואמר: "אני מרגיש ששיפרתי את המספרים, אבל זה לא מספיק. אם היו לי 20 שערים, הייתי רוצה 25. טוב לי במכבי תל אביב, אמרתי את זה בכל ראיון מאז שהגעתי. אני לא יודע מה יהיה בעונה הבאה. לא מצטער שלא נמצאה הדרך שאעבור לקבוצה בחו"ל בינואר. אני מאמין שמה שצריך לקרות קורה ואם אני פה, יש סיבה לזה. יכול להיות שמכבי תציע חוזה חדש ואני אשאר, יכול להיות שתבוא קבוצה ותקנה אותי. אני באמת לא יודע מה יהיה".

על הפועל באר שבע אמר בן חיים: "הפועל באר שבע קבוצה מצוינת. אמרתי משהו לפני שלוש שנים ("לימדו אותי שהבלוף סופו להתגלות", י.ט) ואני מצטער עליו כי אתם לא מפרשים את זה נכון. בכל דיברתי על באר שבע של אז ולא של השנתיים האחרונות. אנחנו מאוד מכבדים אותם והם לקחו את האליפות בצדק. למה הפסדנו את התואר? היו דברים שאני חושב שהיו צריכים לעשות אחרת, אבל לא אפרט עליהם כאן".

עוד בנושא:

ג'ק אנגלידיס: "ליטו וג'ורדי אמורים להמשיך אבל בחיים קורים דברים"

חלוץ מכבי תל אביב טל בן  חיים. מאצ'י, מערכת וואלה! NEWS
דברים מעניינים. בן חיים/מערכת וואלה! NEWS, מאצ'י

נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס אמר: "כשמיטש גולדהאר הגיע למכבי הוא אמר לי שאחת המוטביציות שלו היא שהארגון הזה יספק תרומה חיובית לקהילה. אני מקווה שדרך הפעילות שאנחנו עושים בכל שנה באמצעות קרן מכבי תל אביב והספונסרים שלנו נשיג זאת. לעיתים אנחנו שוכחים שאנשים רואים אותנו כחלק מהמשפחה שלהם, אני מרגיש שזה דבר חשוב ותזכורת למחוייבות שיש לנו כדי להשתפר כל הזמן. זה נוגע למגרש ומחוצה לו. זה אירוע חשוב ויחד עם העזרה שלכם נוכל להשפיע בצורה משמעותית על חייהם של אנשים".

במהלך הערב נבחרו אנשי העונה, על ידי צוות שופטים מהמועדון ושחקני העבר בוני גינצבורג ואלי דריקס. פרדראג ראיקוביץ' נבחר לשחקן העונה. "לא ציפיתי לזה אז לא הכנתי נאום", אמר השוער. "אני רוצה לומר תודה לכולם, זה זכות להיות חלק מהמועדון הזה ואני רוצה להודות לכל המשפחה והצוות המקצועי והשחקנים". פאדי נג'אר נבחר לשחקן העונה של מחלקת הנוער. לוני הרציקוביץ' קיבל פרס לשם כבוד על התקופה שלו כבעלי המועדון. במהלך הערב נאסף סכום של 365 אלף שקל לטובת קרן מכבי תל אביב.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. מאצ'י, מערכת וואלה! NEWS
לכבוד הוא לו. ראיקוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, מאצ'י
ערב הגאלה של מכבי תל אביב. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ערב הגאלה של מכבי תל אביב/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב
מאמן מכבי תל אביב ליטו וידיגאל. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
וידיגאל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully