וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק אנגלידיס: "ליטו וג'ורדי אמורים להמשיך אבל בחיים קורים דברים"

4.5.2017 / 16:41

נציג הבעלים של מכבי ת"א התייחס לעתידם של המאמן והמנהל המקצועי: "בנקודת הזמן הזו ג'ורדי מכין את העונה הבאה". על כך ששוב לא לקחו אליפות: "רוצים לתקן את הטעויות ולא לחזור עליהן"

צילום: קובי אליהו עריכה: מתן חדד

מיטש גולדהאר בקנדה. ג'ורדי קרויף טס אליו ומי שנמצא כאן בארץ הוא נציג הבעלים ג'ק אנגלידיס שגם יישא הערב (חמישי) מילים במסיבת הגאלה של מכבי תל אביב. אנגלידיס הגיע הבוקר לאימון ואף נכנס לאסיפה של ליטו וידיגאל. הוא היה הראשון שכיהן כמנכ"ל במכבי תל אביב ועל אף חשיבות התפקיד בעיניו אין לו כוונה לחזור לפוזיציה הזו.

"עשיתי את התפקיד הזה והוא תפקיד חשוב מאוד, אבל היום אני מתגורר בקנדה ואני לא מתכוון לחזור לישראל להיות מנכ"ל מכבי תל אביב", אמר היום.

אימון מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף, מיטש גולדהאר, ג'ק אנגלידיס. יוסי ציפקיס
מתעסקים בעונה הבאה. אנגלידיס עם ג'ורדי קרויף וגולדהאר/יוסי ציפקיס

מדוע לא מיניתם מנכ"ל לאורך עונה שלמה?

"זה אחד הדברים שלטעמי היינו צריכים לעשות אבל זה לא שלא ניסינו. ריאיינו הרבה מאוד אנשים לתפקיד הזה וחלקם לא רצו לבוא להתגורר בישראל. רק מי שמגיע לכאן מבין תוך זמן קצר איזו מדינה נהדרת זו. היו אנשים מחו"ל שהיו קרובים אבל מסיבות כאלה ואחרות הם העדיפו לא לבוא. אני מאמין שלקראת העונה הבאה יהיה מנכ"ל חדש למכבי תל אביב".

למה לא למנות מנכ"ל ישראלי?

"אין שום התנגדות למינוי מנכ"ל ישראלי וגם אין התנגדות למינוי מאמן ישראלי. כשיהיו האנשים הנכונים לא נתנגד כיוון שהם ישראלים. ממש לא".

ג'ורדי קרויף ימשיך בעונה הבאה?

"ג'ורדי נמצא כרגע עם מיטש והם גם מדברים על העונה הבאה. בנקודת הזמן הזו ג'ורדי מכין את העונה הבאה ואין שום שינוי בנושא הזה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
ימשיך או לא ימשיך? ליטו וידיגאל/קובי אליהו

ליטו וידיגאל אמר הבוקר שהוא יישאר מאמן הקבוצה אבל כבר ראינו שבכל עונה מאמנים עזבו את מכבי תל אביב מסיבות שונות.

"ליטו וג'ורדי אמורים להמשיך יחד בעונה הבאה אבל בחיים קורים דברים וכמו שאדם יכול לקבל החלטה שהוא רוצה לעזוב כי יש לו הצעה, כך גם מועדון יכול לקבל החלטה אחרת. כרגע כשאנחנו מדברים שניהם אמורים להמשיך במכבי תל אביב בעונה הבאה".

עוד עונה שכשלתם במאבק על תואר האליפות.

"נכון ואנחנו מאוד מאוכזבים עקב כך אבל אנחנו לא מסתכלים רק על הטווח הקרוב ויש לנו דרך מהיום הראשון שמיטש הגיע למכבי תל אביב. אנחנו רוצים לתקן את הטעויות שעשינו בעונה האחרונה ולא לחזור עליהן".

כמו?

"זה לא הזמן והמקום לדבר על זה, אבל יש גם דברים שעלו לנו ביוקר. אני חושב שהעובדה ששיחקנו בלי בית מחוץ לבלומפילד עלתה לנו במשהו כמו 9 עד 12 נקודות שאיבדנו. איבדנו את אפקט בלומפילד וזה היה חסר לנו מאוד העונה".

יכול להיות שהטעות הגדולה היתה המינוי של ארבלדזה?

"אני לא חושב שאפשר לקבוע את זה. יכול להיות שאם ארבלדזה היה ממשיך, הדברים היו מסתדרים כי בסך הכל פתחנו טוב והגענו לליגה האירופית".

אתה יכול לעשות סדר ולספר האם זה נכון שאתה זה שהביא את ליטו וידיגאל למכבי תל אביב?

"ממש לא. עד שג'ורדי לא העלה את השם של ליטו, אני לא הכרתי אותו. הדברים אצלנו עובדים בצורה מאוד ברורה. ג'ורדי מביא את המועמד שהוא רוצה ואנחנו צריכים לסגור איתו כספית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully