וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי תל אביב במכתב נגד ההנהלה: רשימת הדרישות המלאה

4.5.2017 / 15:10

קבוצה בשם "המטה להצלת מכבי תל אביב מעצמה" פרסמה מכתב בו תקפה את דני פדרמן, ניקולה וויצ'יץ' ואבי אבן והעלתה דרישות רבות בנוגע לתפקוד ותפעול הקבוצה. מהמועדון נמסר: "פתוחים לשמוע את מגוון הדעות השונות"

one

קבוצה של אוהדי מכבי תל אביב בכדורסל פרסמה היום (חמישי) מכתב תקיף כנגד הנהלת הקבוצה, תחת השם "המטה להצלת מכבי תל אביב מעצמה". אמש הגיעו כ-1,500 אוהדים בלבד להיכל וצפו בהפסד מביך נוסף, 77:64 בליגת העל מול עירוני נהריה החלשה. היום כאמור, פורסם המכתב.

האוהדים החתומים על המכתב הביעו את מחאתם מהידרדרות הקבוצה בשנים האחרונות: "לא נוכל לעבור בשתיקה על התנהלות קלוקלת, מזלזלת וזחוחה, כזאת שאומרת 'אני ואפסי עוד'. מאבקי הכוחות הפנימיים, האינטרסים האישיים שעולים בעוצמתם על המכביזם, פשו בשנים האחרונות בכל פינה במועדון המפואר ומחריבים את 'מכבי' מבפנים". האוהדים מפנים במכתב את האצבע המאשימה בעיקר לדני פדרמן, ניקולה וויצ'יץ' ואבי אבן ודורשים כי הם יעזבו את המועדון. הם טוענים כי מדובר ב"קונצנזוס" בקרב רוב האוהדים.

עוד בנושא:

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה 64:77 את מכבי תל אביב בחוץ
אנדרו גאודלוק על מכבי תל אביב: "קשה לצפות בזה, זה מייאש"
אוחיון: "בסדרות הפלייאוף נעבור כל קבוצה. בגאצקיס? כולנו באותה סירה"

שחקני מכבי תל אביב ויקטור ראד גל מקל. ברני ארדוב
התרסקות צהובה/ברני ארדוב

במכתב אף הוצגה "רשימת דרישות", הכוללת בין היתר מבנה ארגוני שקוף שיוצג בפני האוהדים בתחילת כל עונה; הגדרת סמכות מקצועית עליונה שתבנה את הסגל, החתמתה לשנתיים מראש לכל הפחות ומניעת התערבות חיצונית בתפקודה; החתמת מאמן בכיר עם ניסיון באירופה; בעלי המניות והמנכ"ל לא יהיו אחראים לנושאי ההחתמות והפיטורים; מינוי מנהל לקבוצה; מפגשים עם האוהדים; שיטת מנויים לפיה המחירים יוקפאו וניתן יהיה לרכוש מנוי לחצי עונה בלבד ולחדש אותו לאחר מכן בכפוף לתוצאות.

בסיום המכתב מאיימים האוהדים כי "אם לא יתקיימו הדרישות הללו או לא יפתח ערוץ תקשורת לדיון בדרישות אלה, נתרגם את הדרישות לפעילות בשטח, במסגרת החוק".

ממכבי תל אביב נמסר בתגובה: "מועדון הכדורסל מכבי תל אביב גאה באוהדיו, שתמיד תומכים במועדון ומלווים אותו הן ברגעי הניצחונות וההישגים הבלתי נשכחים והן בתקופות הקשות יותר. מכבי תל אביב תמיד דאגה לקיים דיאלוג פורה עם אוהדיה ותמשיך לעשות זאת. אנו מקיימים שיח פתוח עם חלקים גדולים בקהל האוהדים שלנו ופתוחים לשמוע את מגוון הדעות השונות. מדי יום אנו מקבלים גם תגובות רבות מאוהדים שאמנם כואבים את המצב, כמו כולנו, אך מחבקים את המועדון ומצהירים כי ימשיכו לתמוך ולא יישברו. אנו מאמינים שהמכביסטים איתנו באש ובמים, בטוב וברע, ויחד נדע לצאת מתקופה קשה זו ולהתרומם לגבהים שהמועדון הזה מורגל אליהם".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully