וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה 64:77 את מכבי תל אביב בחוץ

האורחים שמטו יתרון גדול בהיכל, אבל הצהובים נתקעו בלי אף נקודה במשך שבע דקות וחצי ברבע האחרון והפסידו משחק תשיעי בעשרת האחרונים. יתרון הביתיות של בגאצקיס בפלייאוף בסכנה

one

מכבי תל אביב חזרה הערב (רביעי) לסורה עם הפסד ביתי 77:64 לעירוני נהריה, התשיעי שלה בעשרת המשחקים האחרונים בכל המסגרות. הצהובים קיוו כי הניצחון על קרית גת החלשה במחזור הקודם יחזיר את הביטחון לשחקנים, וכי ייצאו לדרך חדשה שתסתיים במקום הראשון בליגה בתום הענה הסדירה, אך התבדו מהר מאוד והפסידו לאחר שלא הצליחו לקלוע במשך למעלה משבע דקות ברצף ברבע האחרון. כעת, המקום הראשון רחוק מאוד ואפילו יתרון הביתיות בפלייאוף בסכנה.

הסגולים הפציצו מחוץ לקשת במחצית הראשונה, בעיקר בזכות סטו דגלאס, והובילו ב-11 הפרש במחצית. ברבע ה-3 יכולת נהדרת של טיירון נאש הגדילה את הפער לשיא של 15, לפני שיוגב אוחיון ודווין סמית' התעוררו מעט והחזירו את המארחת לתמונה. בתחילת הרבע האחרון גל מקל נכנס לעניינים והחזיר את הצהובים ל-61:61, אך מאותו רגע הם פשוט נתקעו, נהריה רצה 0:12 וסגרה עניין.

שחרני מכבי תל אביב דווין סמית', גל מקל, קולטון אייברסון. ברני ארדוב
מאוכזבים. סמית', מקל ואייברסון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

רבע 1

המשחק נפתח בהטבעה קלילה של ראד מאסיסט של פניני. אחרי דקה וחצי ללא נקודות בשני הצדדים, הופסון צלף שלשה והעלה את נהריה ל-2:5, ונתן את האות לרצף שלשות. ראד, שולדבראנד ומילר קלעו מחוץ לקשת בדרך ל-8:10 צהוב. נאש סחט מאוחיון עבירה, השלים מהלך של שלוש נקודות והחזיר את היתרון לאורחת, לפני שאוחיון בעצמו איזן את התוצאה. שגב קלע רק פעם אחת מהקו ופאוסט סגר את הרבע עם שלשה וקבע 17:19 לנהריה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן מכבי תל אביב קווינסי מילר. ברני ארדוב
מילר עוקף את שולדבראנד/ברני ארדוב

רבע 2

שגב השווה בהטבעה, אך שתי שלשות של דגלאס הגדילו את היתרון הסגול לחמש. אוחיון נחסם ואיבד, והפתיחה הרצחנית של נהריה ושל דגלאס מחוץ לקשת נמשכה עם עוד צליפה של הגארד האמריקאי, שהעלה ל-24:30. אוחיון מסר מתחת לסל שלו היישר לפאוסט, שהגדיל את הפער ל-10. דווין סמית' עצר את הסחף עם שלשה מהפינה ומילר הוסיף עוד שתי נקודות במתפרצת, ושלח את אלפסי להזעיק פסק זמן. מקל החטיא פעמיים מהקו ונאש העניק עם שלשה בצד השני והפער שוב צמח ל-10. אוחיון צימק מהקו, אך המילה האחרונה במחצית הייתה של קיצ'ן, שקבע 33:44 בהפסקה.

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
יעזור למכבי תל אביב בהמשך? אנדרו גאודלוק/ברני ארדוב

רבע 3

הופסון קלע מהקו את הנקודות הראשונות במחצית השנייה. אחרי שתי דקות וחצי ברבע, מכבי תל אביב השיגה נקודות משלשה של אוחיון, ומיד לאחר מכן פניני חטף להופסון ומצא את מילר לשלשה נוספת. הצהובים אולי חשבו על קאמבק, אך הופסון החזיר ל-41:53 אחרי סל ועבירה של מילר ומיד לאחר מכן צלף גם מחוץ לקשת. פאוסט איבד, מקל קלע בצד השני וסל של אייברסון אחרי ריבאונד התקפה צימק לשמונה הפרש בלבד. נסטרנקו קלע אחת משתיים מהקו, אייברסון דייק פעמיים והרבע הסתיים ב-54:61 לנהריה.

מאמן מכבי תל אביב איינארס בגאצקיס, ליאור ליובין. ברני ארדוב
פיגור דו ספרתי במחצית. בגאצקיס וליובין/ברני ארדוב

רבע 4

מקל פתח את הרבע המכריע עם שלשלה, ונהריה איבדה בזכות לחץ יפה של פניני ואוחיון. מקל סיפק אסיסט יפה לאייברסון שצימק לשתיים בלבד והשווה בעצמו עם חדירה וליי אפ. שלוש דקות מפתיחת הרבע, נהריה עדיין ללא נקודות וללא סל שדה כבר שש דקות, אך גם הצהובים נעצרו ובמשך מספר דקות התוצאה לא השתנתה. קיצ'ן שבר את הבצורת והחזיר את הסגולים ל-61:63. המארחת שוב לא קלעה ונאש הנהדר קבע פלוס חמש לנהריה. רגע אחרי שמכבי תל אביב סגרה חמש דקות ללא אף נקודה, פאוסט השלים ריצת 0:8 עם שלשה. נהריה המשיכה להגדיל את הפער, סמית' קלע שלשה אחרי למעלה משבע דקות שהצהובים לא קלעו, אך זה היה מאוחר מידי . 64:77 בסיום.

שחקן עירוני נהריה אריק אלפסי. ברני ארדוב
אריק אלפסי/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: גל מקל 13, דווין סמית' 11, יוגב אוחיון (4 אסיסטים) וקווינסי מילר 9 כ"א, ויקטור ראד 8, קולטון אייברסון (8 ריבאונדים) 6, איתי שגב 5, ג'ו אלכסנדר 3, גיא פניני וסילבן לנדסברג שותפו ולא קלעו.

קלעו לעירוני נהריה: טיירון נאש 18, סקוטי הופסון 12, דרווין קיצ'ן 11, סטו דגלאס 9, ניק פאוסט 8, יהונתן שולדבראנד 7, איגור נסטרנקו וערן אסנטי 5 כ"א, ניב ברקוביץ' 2, תומר בר אבן שותף ולא קלע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully