וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדרו גאודלוק על מכבי תל אביב: "קשה לצפות בזה, זה מייאש"

4.5.2017 / 8:33

הגארד הפצוע שוב ראה מהצד את חבריו מפסידים בבית, הפעם 77:64 לנהריה: "זה מעבר לכדורסל, זה מנטלי, אנחנו מרכינים ראש". בקבוצה חוששים מנטישת הקהל, רק יוגב אוחיון בטוח: בפלייאוף הכל ישתנה

one

ריטואל ההשפלות ממשיך לרדוף את מכבי תל אביב. הצהובים ספגו אמש (רביעי) הפסד ליגה נוסף, הפעם 77:64 בביתם מול עירוני נהריה, ובעקבות ההפסד לא רק שיתרון הביתיות בפלייאוף לא מובטח, אלא שבמכבי חוששים גם מאספקט נוסף של העונה המסויטת: האוהדים ממאנים להגיע להיכל, ואמש הגיעו לא יותר מ-2,000 אוהדים צהובים, שגם הם שרקו בוז אדיר לקבוצה בסיום. הצהובים נתקעו בלי אף נקודה במשך שבע דקות וחצי ברבע האחרון והפסידו משחק תשיעי בעשרת האחרונים.

עוד בנושא

ליגת העל: עירוני נהריה ניצחה 64:77 את מכבי תל אביב בחוץ

שחקני מכבי תל אביב גל מקל דווין סמית'. ברני ארדוב
כבר אין מילים, רק פרצופים. סמית'/ברני ארדוב

חדר ההלבשה נראה מורגל כבר במסכת הביזיונות. אף שחקן לא נראה נסער או מאוכזב, לכל היותר הפנים עגומים. בהנהלה כבר מודים כי הם "סופרים את הימים עד תום העונה", וממשיכים לפזר לא מעט ביקורת על המאמן, כשמן הסתם הפארסה היא בכמעט פיטוריו והחזרתו של איינראס בגאצקיס, שבינתיים נותר בתפקיד. בינתיים.

"קשה לראות איך זוכים באליפות עם הקבוצה הזאת, אבל זו המטרה, ובעיקר כולם רוצים שהעונה כבר תסתייים", אומרים במועדון בפיכחון מריר. חדר ההלבשה הצהוב עייף כבר מהמבטים הלחוצים עד עגומים. אחרי כל כך הרבה אכזבות, השחקנים והצוות כמו התרגלו להיכנס לתרגולת של עצב.

שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. ברני ארדוב
"אני רק אנושי אבל אנסה לעזור בכל מה שאני יכול, אולי לשנות משהו בפן המורלי, כי זה משהו שנראה שחסר". גאודלוק/ברני ארדוב

במכבי ממתינים לשובו של אנדרו גאודלוק, שהחל באימונים, ובקבוצה מאמינים כי ישוב לשחק בעוד כשבוע למשחק מול גלבוע/ גליל. גאודלוק עצמו סיפר: "אני לא בטוח מה הסיבה לכל ההפסדים, אולי חסר מנהיג, אבל זה בהחלט מאכזב לראות את זה. לי, באופן אישי, קשה לצפות בזה ולא להיות על המגרש לעזור, כי החבר'ה בקבוצה הם כמו אחים עבורי, ואני רואה איך כולם מורידים את הראש, זה מייאש.

"מה הבעיה שגורמת להפסדים? לדעתי זה מעבר לכדורסל, אולי זה מנטלי. זו בעיה של אנרגיה שחסרה לנו, כי ראיתי לא מעט כעס, הרכנת ראש בקבוצה במשחק, צריך לשנות מנטליות, יש לנו קבוצה טובה, אז זה יותר מכדורסל, יש לחץ ואולי זה משפיע, כי אנחנו נמצאים מצב שלא קל".

לשאלה אם שובו למגרשים יעזור לקבוצה להיחלץ מהמצב השיב גאודלוק: "אני רק אנושי אבל אנסה לעזור בכל מה שאני יכול, אולי לשנות משהו בפן המורלי, כי זה משהו שנראה שחסר".

עוד באותו נושא

צביקה שרף: "מי שבראש המערכת המקצועית במכבי ת"א צריך ללכת הביתה"

לכתבה המלאה
בעלי מכבי תל אביב דייויד פדרמן. ברני ארדוב
כבר התרגל? פדרמן/ברני ארדוב

יוגב אוחיון סיכם: "במשך כל השבוע אנחנו עובדים באימונים, ברגעים כאלו זה לא מתורגם למשחקים. במשך השבוע אנחנו נראים קבוצה אחרת ממה שאנחנו נראים במשחק. אם אני לוקח איזה רבע כוס מלאה מהמשחק הזה, זה תחילת הרבע האחרון שבאנו עם האנרגיות וחזרנו למשחק. כרגע הבעיות שלנו הם לא כדורסל ולא שום דבר אחר מלבד אנרגיות ומחויבות לכל פוזשן. ברגע שזה יחלחל לכולנו אני מאמין שנתחיל לשחק כדורסל אחר.

"אני לא בא להאשים אף אחד, כולנו בסירה הזאת ביחד כקבוצה, אנחנו נפתור את העניינים האלה בתוך המשפחה. אני לא חושב שהניצחון מול קרית גת היה היוצא מן הכלל, עשינו כמה שינויים מבחינת סגנון המשחק, לעתים רחוקות אנחנו מתרגמים את זה במשחק לכמה פוזשנים טובים, כרגע זה לא כמו שאנחנו מצפים. אנחנו אומנם בסוף העונה ודברים צריכים כבר להיות מחוברים ומוכנים לקראת הפלייאוף, יש עוד 3 משחקים עד סיום הסיבוב השלישי, אני מקווה שנגיע לשם בצורה שאנחנו רוצים. המאמן והשחקנים יש להם את אותה האחריות, לא תהיה פה אצבע מאשימה כלפי אף אחד.

"אנחנו צריכים להתייחס רק לעצמנו, לנסות לצאת מהמצב שנקלענו אליו, בסך הכל אנחנו עדיין כאן ועדיין בתחרות לקחת צלחת, אנחנו צריכים להתפקס שם. נוכחנו בשנה שעברה שקבוצה לא מהמקום הראשון או השני לקחה אליפות, אז יש לנו את הזמן הזה לעבוד ולהגיע כמה שיותר מוכנים לפלייאוף. זה הכל ברמת האנרגיות, ברגע שאנחנו באים עם אנרגיות טובות אז דברים נראים אחרת. אנחנו צריכים להילחם על כל כדור מההתחלה. מבחינת סגל אנחנו כן פייבוריטים על הנייר, אבל על המגרש אנחנו צריכים להתייחס כאילו אנחנו אנדרדוג. ולא כי אנחנו כאלה, אלא כי אנחנו צריכים להגיע ראשונים לכל כדור. אנחנו צריכים להתפקס על עצמנו, אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מקום, הכל תלוי בנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully