וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלוטלי השווה את העונה הטובה בקריירה, אמרי: "לא נרים ידיים"

החלוץ שפורח מחדש במדי ניס כבש את השער ה-14 שלו ב-1:3 הגדול על פ.ס.ז', מרקו וראטי תירץ: "הם בעטו שלוש פעמים לשער וכבשו שלושה שערים". מוטה על ההרחקה: "הם עשו פרובוקציות"

מריו באלוטלי שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
קאמבק מהסרטים. באלוטלי/רויטרס

האם השושלת של פריס סן ז'רמן עומדת להסתיים? אלופת צרפת הפסידה אמש (ראשון) 3:1 בחוץ לניס ורחוקה כבר 3 נקודות ממונאקו המוליכה כאשר לזכותה משחק עודף. ניס מצידה הוכיחה שהמאזן הביתי שלה לא היה מקרי והאריכה את רצף משחקי הבית ללא הפסד, כשהפעם האחרונה שזה קרה הייתה בפברואר 2016 מול באסטיה.

מי שמוליך את ניס השלישית לעונה הנהדרת שלה הוא לא אחר מאשר מריו באלוטלי, החלוץ האיטלקי המושמץ שפורח בצרפת שלוש שנים מסוייטות בליברפול. סופר מריו פתח את מסכת הכיבושים עם שער יפה בבעיטה חכמה ברגל שמאל והעלה את מאזן השערים שלו העונה ל-14. האיטלקי השווה בכך את העונה הכי טובה שלו מבחינה סטטיסטית אחרי שהבקיע 14 שערים גם בעונת 2013/14 במדי מילאן. אז הוא עשה זאת ב-25 הופעות, העונה הוא שיחק רק 18 פעמים בהרכב וסבל מלא מעט פציעות מתחילת השנה.

עוד בנושא:

ניס ניצחה 1:3 את פריס סן ז'רמן, מונאקו בדרך לאליפות

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן מעל פול בייס שחקן ניס. רויטרס
עשה הצגה? פול פייס נאבק באדינסון קבאני/רויטרס

אחרי שלוש אליפויות עם לורן בלאן ועוד אחת עם קרלו אנצ'לוטי, דווקא אונאי אמרי המאמן הספרדי שהגיע לפריס מסביליה בקיץ, עלול להיות חתום על אובדן התואר. אולם, גם אחרי ההפסד הזה, המאמן שכבר ראה העונה את קבוצתו מובסת 6:1 מול ברצלונה בליגת האלופות, לא הרים ידיים ואמר: "היו לנו הזדמנויות טובות במשחק הזה. זו תוצאה אכזרית עבורנו, איבדנו שלוש נקודות חשובות מאוד, אבל נמשיך להיאבק על התואר כל עוד יש סיכוי.

מרקו וראטי, הקשר האיטלקי ששמו מקושר עם מעבר אפשרי לברצלונה בקיץ, אמר לאחר המשחק: "הם בעטו שלוש פעמים למסגרת וכבשו שלושה שערים. כעת יותר מסובך לזכות באליפות, אבל יש עדיין סיכוי ואנחנו נשחק עד הסוף. יש לנו עוד שלושה משחקים עד סוף הליגה ומצפה לנו גם את גמר הגביע (מול אנז'ה). אני חושב שהקבוצה שלנו מתבגרת ומפתחת. אני מרגיש טוב למרות ההפסד, למונאקו יש סיכוי לזכות באליפות. הם מנצחים את כל המשחקים שלהם ויסיימו את העונה עם 95 נקודות. בעונה שעברה כבר היינו אלופים במצב הזה".

טיאגו מוטה, קשר פריס שהורחק בדקה ה-90 אחרי שנגח בפול בייס, ניסה להתגונן כשאמר: "בייס עשה פרובוקציות לשחקנים במהלך כל המשחק והלחיץ את השופט, אבל ראיתם שאין לו כלום. הוא עשה הצגה יפה ומגיע לו ברכות על כך. אנחנו ניסינו לשחק כדורגל אבו הוא רק ניסה לעשות פרובוקציות והצליח בסופו של דבר לעבוד על השופט".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully