וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ניס ניצחה 1:3 את פריס סן ז'רמן וקירבה את מונאקו לאליפות

אחרי ארבע אליפויות, הקבוצה מבירת צרפת התפרקה עם שני אדומים ושלושה שערים בריביירה. באלוטלי (26), פריירה (48) ודוניס (92) קטעו לה את רצף הניצחונות, מרקיניוס צימק (64). למוליכה 3 נק' יתרון ומשחק חסר

מריו באלוטלי שחקן ניס חוגג שער. רויטרס
השווה את שיאו האישי. מריו באלוטלי/רויטרס

מונאקו קיבלה הערב (ראשון) עזרה גדולה מניס והתקרבה לאליפות ראשונה מאז שנת 2000. פריס סן ז'רמן, אלופת צרפת בארבע השנים האחרונות, הייתה זקוקה לניצחון בריביירה במחזור ה-35, אבל הפסידה 3:1 למדורגת שלישית ונותרה במרחק שלוש נקודות מהמוליכה, לה גם משחק חסר. מארסיי הביסה 1:5 את קון, שירדה למקום המוליך למבחנים בגלל ה-0:0 של דיז'ון מול בורדו.

מה נותר לשתי הראשונות:

מונאקו: נאנסי (חוץ), ליל (בית), סנט אטיין (חוץ), ראן (חוץ)
פ.ס.ז': באסטיה (בית), סנט אטיין (חוץ), קון (בית)

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן מעל פול בייס שחקן ניס. רויטרס
לא הפסיקו לריב. אדינסון קבאני עם פול בייס/רויטרס

ניס - פריס סן ז'רמן 1:3

אחרי ארבע אליפויות רצופות (אחת עם קרלו אנצ'לוטי ושלוש עם לורן בלאן) נראה שהשושלת של פריס סן ז'רמן תגיע העונה לסיומה במשמרת של אונאי אמרי. מאז התבוסה 6:1 בברצלונה, הצליחה הקבוצה שלו לנצח בתשעה משחקים רצופים בכל המסגרות, לזכות בגביע הליגה על חשבון מונאקו ולהעפיל (שוב בחגיגה על מונאקו) לגמר הגביע. אבל ברגע האמת שלה בליגה היא כשלה.

ניס, שלא הפסידה בבית מאז פברואר 2016 ונמצאת בעונה נהדרת שהבטיחה לה את המקום השלישי והופעה היסטורית בליגת האלופות, האריכה את הרצף שלה ל-23 משחקים עם שלוש עקיצות. ריקרדו פריירה, מגן ימני בדרך כלל, הוצב הפעם כקיצוני ימני והתגלה כגיבור המפתיע. תחילה עם בישול למריו באלוטלי (26) ולאחר מכן עם שער נהדר (48). המחליף היווני אנסטסיוס דוניס חתם בתוספת הזמן. פ.ס.ז' העצבנית ספגה שני כרטיסים אדומים בתוספת (טיאגו מוטה ואנחל די מריה) והצליחה רק לצמק מראשו של מרקיניוס (64). בעקבות הפסד הליגה הראשון שלה ב-2017, היא כבר החלה להשלים עם הפרידה מהתואר.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ריקרדו פריירה שחקן ניס (במרכז) מעליו ונסן קוזיילו. רויטרס
הגיבור המפתיע של ניס. ריקרדו פריירה, במרכז, ומעליו ונסן קוזיילו/רויטרס

דקה 4: פ.ס.ז' פתחה בלחץ על שערה של ניס. קבאני כבר עבר את השוער, אך נקלע לעמדה קשה ומסר לאחור. בסופו של דבר די מריה בעט למרכז השער וקרדינל שמט, אבל למזלו ההגנה הרחיקה.

דקה 26: גול! ובניגוד למהלך המשחק, דווקא המארחת כבשה. ריקרדו פריירה דהר בצד ימין, שיגע את מקסוול ומסר לבאלוטלי, שהתחמק מווראטי ובעט מ-16 מטרים כדור חד אל הרשת. 0:1 לניס.

דקה 28: בזמן די מריה בעט חצי יעף מעל השער, בייס ממש לפת את קבאני ברחבה. הקפטן של ניס הוסיף התחזות, השופט בוקה סיים את האירוע ללא צהובים.

* שער ליגה מספר 14 לבאלוטלי, שהשווה בכך את שיאו האישי מעונת 2013/14 במדי מילאן. ב-10 משחקים בהרכב יש לאיטלקי 12 שערים.

דקה 48: גול! שער נפלא של ריקרדו פריירה, שהטעה את אורייה שעבר לשחק כמגן שמאלי, וברגל שמאל (החלשה שלו) בעט מ-16 מטרים לחיבורים של טראפ. שתי בעיטות למסגרת, 0:2 לניס.

דקה 58: קרדינל עצר בצורה מצוינת נגיחה של קבאני אחרי כדור קרן, ומיד לאחר מכן התפתחה מהומה ליד הספסל של ניס בעקבות עבירה מכוערת של דראקסלר. המאמן פאבר התווכח עם קבאני, שהתעמת גם עם באלוטלי. כולם קיבלו צהובים.

דקה 64: גול! האלופה חזרה. די מריה הרים קרן, טיאגו סילבה נגח ומרקיניוס ליטף את הכדור עם הראש בדרכו אל הרשת. פ.ס.ז' צימקה ל-2:1.

דקה 85: הזדמנות גדולה לפ.ס.ז', אבל לוקאס המחליף בעט החוצה מ-12 מטרים.

דקה 90: כרטיס אדום! העצבים של האלופה השפיעו וטיאגו מוטה הורחק לאחר שנגח בבייס ללא כדור.

דקה 90+2: גול! המארחת יצאה למתפרצת והמחליף היווני דוניס נגח מקרוב את השלישי. 1:3 לניס.

דקה 90+3: כרטיס אדום! די מריה גלש בפראות לעבר סוקה וראה גם הוא אדום ישיר. איזו התפרקות של האלופה.

אנסטסיוס דוניס שחקן ניס. רויטרס
חתם את תוצאת המשחק. אנסטסיוס דוניס/רויטרס

קון - מארסיי 5:1

אחרי שלושה 0:0 רצופים במשחקי חוץ, מארסיי הוציאה את כל העצבים על קון המסכנה וצימקה את הפער מבורדו החמישית לנקודה בלבד. פלוריאן תובאן (2, 63 ו-89) כיכב עם שלושער וגם בישל למקסים לופס הצעיר (5) שהשלים צמד (27). איבן סנטיני הקרואטי (9) רק צימק עבור המארחת המושפלת. אגב, השלושער של תובאן היה הראשון שלו בקריירה והראשון של שחקן מארסיי במשחק חוץ מאז 1979. קון במקום ה-18, ממנו הולכים למשחקי מבחן מול השלישית בליגה השנייה.

דיז'ון - בורדו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully