וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אבי מאמין: גווארדיולה ירכוש את דלה עלי תמורת 100 מיליון ליש"ט

כוכב העבר של בארסה טען: "אני מדבר עם פפ, זה סוג השחקן שמתאים לסגנון שלו. עלי אחד הטובים באירופה". זלאטן איברהימוביץ' מתחיל להיפרד מיונייטד, מוריניו ימכור את דה חאה לריאל?

שחקן טוטנהאם דלה עלי. GettyImages
שווה 100 מיליון ליש"ט? עלי/GettyImages

ההפסד של מנצ'סטר סיטי בחצי גמר הגביע האנגלי ביום ראשון מול ארסנל, 2:1 בתום הארכה, קבע כי לראשונה בקריירת האימון של פפ גווארדיולה, הוא יסיים עונה ללא תארים. המנג'ר הקטאלני המצליח התקשה להותיר חותם בעונת הבכורה שלו באצטדיון איתיחאד וכעת, ייתכן כי הוא מתכנן להסתער בגדול על שוק ההעברות בקיץ, על מנת לשפר את הסגל של התכולים לעונה הבאה.

צ'אבי, ששיחק תחת גווארדיולה במשך ארבע עונות בלתי נשכחות בברצלונה, מאמין כי המהלך המשמעותי ביותר של המאמן עשוי להיות הבאתו של דלה עלי, כוכב טוטנהאם, תמורת לא פחות מ-100 מיליון ליש"ט.

עלי, שנרכש על ידי התרנגולים מ-MK דונס תמורת 5 מיליון ליש"ט בלבד, הפך לאחד השחקנים החשובים בסגל של מאוריסיו פוצ'טינו והשבוע זכה בתואר השחקן הצעיר של העונה מטעם ארגון השחקנים: "אני מדבר עם פפ ויודע שהוא מאמין שיש חשיבות בהחתמת שחקנים אנגלים איכותיים בסיטי", אמר צ'אבי, "אני בטוח שבקיץ הוא ייחפש בכל רחבי היבשת שחקנים שישפרו את הסגל שלו וישים דגש על שחקנים מתוך הפרמיירליג. כרגע, השחקן האנגלי הכי טוב הוא דלה עלי, אחד הטובים באירופה. הוא שחקן מאוד מיוחד וברמה הטכנית, הוא מסוג השחקנים שפפ אוהב. הוא מתאים לסגנון המשחק שפפ רוצה להנחיל".

הקשר הספרדי הוותיק הוסיף: "ברור לי שטוטנהאם לא תרצה לשחרר את עלי, אבל אני יודע שלסיטי יש את המשאבים לקנות אותו".

עוד בנושא:

אנדר הררה לקראת הדרבי של מנצ'סטר: "זה משחק העונה שלנו"
רביעי באנגליה: טוטנהאם תנסה לצמק את הפער מהמוליכה צ'לסי

שחקן מנצ'סטר יונייטד, זלאטן איברהימוביץ'. AP
בדרך ל-MLS. זלאטן/AP

* בינתיים, לגבי הצד השני של העיר טוענים באנגליה כי זלאטן איברהימוביץ' הפצוע, שצפוי להיעדר כתשעה חודשים בשל קרע ברצועות, השלים עם העובדה כי הוא לא ישחק ביונייטד בעונה הבאה. זלאטן עשוי לעשות את הקאמבק שלו מהפציעה ב-MLS האמריקאית.

המנג'ר ז'וזה מוריניו חושב אף הוא על העונה הבאה וקיבל תקציב רכש שעשוי להגיע עד 170 מיליון ליש"ט. המטרה הראשונה של מוריניו היא קשר מונאקו, ברנרדו סילבה ומלבד זלאטן, הוא עשוי למכור סוף כל סוף את דויד דה חאה לריאל מדריד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully