וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי באנגליה: טוטנהאם תנסה לצמק את הפער מהמוליכה צ'לסי

התרנגולים יפגשו לדרבי לונדוני את קוטלת הענקיות, קריסטל פאלאס, וינסו להמשיך את הכושר הנהדר שלהם בליגה ולהלחיץ את הבלוז (22:00, ספורט1). ארסנל תארח את לסטר (21:45, ספורט3)

הארי קיין שחקן טוטנהאם חוגג. רויטרס
מאני טיים. הארי קיין/רויטרס

סיום העונה בפרמיירליג מתקרב והקבוצות מתחילות להשלים את משחקיהן החסרים. מחר (רביעי) יתקיימו שלושה משחקים שנדחו מהמחזור ה-28, כאשר במוקדם טוטנהאם תנסה להתקרב לנקודה מצ'לסי כאשר תתארח אצל קריסטל פאלאס. ארסנל תארח את לסטר, במשחק נוסף יפגשו מידלסברו וסנדרלנד.

ארסנל - לסטר סיטי (21:45, ספורט 3)

אחרי שעלו לגמר הגביע האנגלי, התרנגולים וינסו להשיג ניצחון ליגה שני ברצף ולצמק את הפער ממנצ'סטר סיטי, הרביעית, לארבע נקודות. הקטור ביירין ודני וולבק צפויים לפתוח אצל ארסן ונגר, שיערוך ככל הנראה מספר שינויים כדי לשמור על רעננות שחקניו. השועלים השיגו רק נקודה משני המחזורים האחרונים וישחקו לראשונה מאז שהודחו מליגת האלופות, בידיעה שטרם הבטיחו סופית את ההישארות בליגה. ווס מורגן, שנפצע מול אתלטיקו מדריד, ייעדר. לסטר לא הצליחה לנצח את ארסנל ב-20 המפגשים האחרונים.

קריסטל פאלאס - טוטנהאם (22:00, ספורט1)

התרנגולים נעצרו אחרי שמונה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, והודחו בחצי גמר הגביע האנגלי על ידי צ'לסי למרות שנתנו פייט מרשים. כעת, הם ינסו להתקרב לבלוז בחזית השנייה בה הם נאבקים. המוליכה תארח הערב את סאות'המפטון, ואם תמעד טוטנהאם תוכל לצמק את הפער מהפסגה. המארחת תגיע עם הרבה ביטחון בזכות הניצחון על ליברפול, שהצטרף לניצחונות המרשימים על צ'לסי וארסנל.

משחק נוסף:

מידלסברו - סנדרלנד (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully