וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו גרף מחמאות והפתיע: למה זלאטן איברהימוביץ' נשאר מחוץ להרכב?

בתחילת המשחק מול צ'לסי, המנג'ר טען כי השבדי "עייף", אך לאחר הניצחון הוא הודה: "בחרתי ב-11 שנראו לי הכי מתאימים". באנגליה התלהבו מ"כיתת האומן הטקטית", ולמה קורטואה לא שיחק?

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
פתאום האליפות כבר לא כל כך בטוחה. קונטה/רויטרס

עד לפני כמה שבועות, צ'לסי עוד הובילה את הפרמיירליג עם יתרון 10 נקודות על פני טוטנהאם, בדרך לאליפות קלילה ובטוחה. אלא שאתמול (ראשון), הבלוז לא הופיעו למשחק באולד טראפורד, חטפו 2:0 חד צדדי מהאקס ז'וזה מוריניו וממנצ'סטר יונייטד ולפתע, הפער שלהם מטוטנהאם הדוהרת התקזז לארבע נקודות בלבד.

צ'לסי עדיין פייבוריטית ברורה לזכות באליפות, שכן בששת המחזורים שנותרו לא צפויים לה משחקים קשים מדי מלבד אולי מפגש מול אברטון, אבל אחרי ההפסד אתמול, שהיה השני של הקבוצה בארבעה מחזורים והגיע רגע לפני הקרב הגדול בחצי גמר הגביע בשבת הקרובה מול טוטנהאם, אפילו אנטוניו קונטה נאלץ להודות שנכון לרגע זה, הקבוצה שלו כבר לא הכי טובה בליגה.

"לא יהיה לנו קל מול טוטנהאם, כי אני חושב שהם הקבוצה הכי טובה כרגע. הם בכושר מצוין ומשחקים עם המון התלהבות. הם מרגישים את ההזדמנות לעשות היסטוריה למועדון שלהם וחשוב שנהיה מודעים לכך".

מי שהחמיץ את המשחק ונמצא בספק גם לחצי הגמר הוא טיבו קורטואה, ועל פי הדיווחים באנגליה בהחלט עושה רושם שניתן היה למנוע את הפציעה ממנה הוא סובל. אף גורם רשמי בצ'לסי לא אישר זאת, אך מסתבר כי הבלגי במהלך משחק כדורסל במתחם האימונים, שאורגן על ידי הבלוז וצולם כחלק משיתוף הפעולה של הקבוצה עם ה-NBA. קורטואה לקח חלק בצילומים יחד עם אסמיר בגוביץ', שהחליף אותו מול יונייטד, נמניה מאטיץ', מרכוס אלונסו ונתן אייק, ונחת לא טוב על רגלו בניסיון לתפוס את הכדור.

קונטה לא הסכים לאשר את הדברים לאחר המשחק: "אני חושב שאחרי הפסד זה לא נכון לחקור את הסיטואציה. קורטואה נפצע במהלך השבוע ולכן לא שיחק".

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את צ'לסי
מוריניו: "שמח, לא בגלל שזו צ'לסי". קונטה: "הגיע ליונייטד לנצח"

אוהדי יונייטד התלהבו, אלה של צ'לסי לא ממש. מוריניו מצביע על הסמל

בצד המנצח, שמחה וצהלה. עם שריקת הסיום ובדרכו לחדרי ההלבשה, מוריניו הצביע על הסמל של יונייטד שנמצא על חולצתו, צעד שהתקבל באהבה על ידי הקהל המקומי וקצת פחות על ידי אוהדי צ'לסי. באנגליה מדווחים כי המנג'ר הפורטוגלי מוכן להסתער פעם נוספת על רוס בארקלי, אותו ניסה לרכוש עוד כשהיה בסטמפורד ברידג'. בזמנו, אברטון דחתה את הצעת צ'לסי על סך 35 מיליון ליש"ט וכעת, מוריניו מוכן ללכת בגדול כדי להשיג את הקשר הכישרוני, שצפוי לדרוש משכורת של 100 אלף ליש"ט בשבוע.

מוריניו הפתיע אתמול, כאשר השאיר את זלאטן איברהימוביץ' מחוץ להרכב ופתח עם 11 שחקנים שכבשו יחד 12 שערי ליגה העונה. זה עבד לו מצוין ולמרות שבתחילת המשחק הוא טען כי זלאטן היה עייף והוא רצה לתת לו לנוח לקראת המשחק הקריטי באמת של השדים האדומים, ביום חמישי בגומלין רבע גמר הליגה האירופית מול אנדרלכט, הרי שבסיום מוריניו נשמע מעט אחרת: "אולי לא נתתי לזלאטן לנוח, אלא פשוט בחרתי את ה-11 שחשבתי שהיו הכי מתאימים למשחק הזה. כן, זה קצת בגלל זה".

ג'רמיין ג'נאס, המשמש כפרשן ה-BBC, החמיא למוריניו: "זו הייתה כיתת אומן שלו. הטקטיקה שלו הייתה מושלמת והוא השיג אותה בדרך שאף אחד לא ציפה לה". איאן מקינטוש מ-ESPN הוסיף: "זו לא הפעם הראשונה בה 0:2 של מוריניו גורם נזק לקבוצה שרצה לאליפות. זוכרים את ליברפול ב-2014?".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully