וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "שמח, לא בגלל שזו צ'לסי". קונטה: "הגיע ליונייטד לנצח"

מאמן מנצ'סטר יונייטד חגג את ה-0:2 על האקסית ופרגן לרשפורד: "היה פנטסטי". הררה: "משחק כמעט מושלם". המאמן המפסיד: "הם הראו יותר תשוקה ומוטיבציה". כל התגובות, המספרים והממים

אנטוניו קונטה מאמן צ'לסי. רויטרס
מודאג. קונטה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד ניצחה הערב (ראשון) 0:2 את צ'לסי באולד טראפורד, שמרה על חלום ליגת האלופות בחיים ואולי פתחה מחדש את מאבק האליפות. מרכוס רשפורד (7) ואנדר הררה (49) כבשו, וכעת הפער של הבלוז מטוטנהאם עומד על ארבע נקודות בלבד, כשנותרו שישה מחזורים לסיום העונה.

עוד בנושא:

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 0:2 את צ'לסי

המספרים

* ז'וזה מוריניו השיג ניצחון ליגה אחד לפחות מול כל 34 קבוצות הפרמיירליג שפגש.

* יונייטד רשמה משחק 22 ברציפות ללא הפסד - הרצף הארוך ביותר בחמש הליגות הבכירות.

* השדים האדומים ניצחו את צ'לסי לראשונה אחרי 12 משחקים עקרים.

* לראשונה מאז אוקטובר 2015, אנדר הררה הצליח לכבוש ולבשל באותו משחק.

* לראשונה מאז ספטמבר 2016, מרכוס רשפורד כבש בשני משחקים רצופים.

התגובות

ז'וזה מוריניו סיכם את הניצחון: "מרכוס רשפורד שיחק פנטסטי. גם בסטמפורד ברידג' הוא היה טוב מאוד, היום הוא הבקיע וזה נתן לקבוצה יותר ביטחון, יותר יציבות. צ'לסי קבוצת המתפרצות הטובה בליגה ושלטנו בהם טוב מאוד. אני מאוד שמח מהבחורים - לא בגלל שזו צ'לסי, בגלל שהיינו זקוקים לנקודות. אני לא מרגיש אושר נוסף על זה שניצחתי את צ'לסי. עשינו זאת בצורה משכנעת".

אנדר הררה, שבישל את השער הראשון אחרי נגיעה בידו וכבש את השני, אמר בסיום: "זה היה משחק כמעט מושלם. מבחינה הגנתית זה היה מושלם והם לא הגיעו לאף מצב. הצלחנו לפגוע בהם עם התקפות מתפרצות, שלטנו במשחק והנענו את המשחק בצורה טובה".

מרכוס רשפורד, שכבש את הראשון, סיכם: "זה לא פשוט להיכנס לנעליים של זלאטן, אבל כולנו עבדנו כדי להשיג את התוצאה. היינו צריכים הרבה משמעת כדי ליישם את תכנית המשחק שלנו".

בצד המפסיד, אנטוניו קונטה אמר: "הגיע ליונייטד לנצח כי הם הראו יותר תשוקה ומוטיבציה. האשמה עלי. אנחנו זקוקים למוטיבציה גדולה והתלהבות גדולה כדי לעמוד במשימה שלנו. נצטרך לעבוד יחד ולמצוא את השאיפות הנכונות. טוטנהאם בכושר טוב ומשחקת עם התלהבות".

אסמיר בגוביץ', שפתח בשער במקום טיבו קורטואה הפצוע, הוסיף: "יונייטד היתה יותר אגרסיבית. יש לנו יתרון של ארבע נקודות בפסגה ואם ננצח את המשחקים שנותרו לנו, זה לא משנה מה טוטנהאם תעשה".

אגדת צ'לסי פרנק למפארד אמר בסיום: "הכול עבד למנצ'סטר יונייטד כמו שצריך, אבל זה לא מזל כיוון שהם היו חדים יותר מצ'לסי. צ'לסי צריכה לשכוח את המשחק הזה, הם שיחקו רע נגד ארסנל בתחילת העונה ומאז חזרו לעצמם היטב. אבל הכול פתוח עכשיו כי הפער בצמרת הוא רק ארבע נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

יוסאין בולט מרוצה:

גם פטר שמייכל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully