וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הגישושים מברצלונה, מקורבי קרויף טוענים: הוא אמור להמשיך

16.4.2017 / 6:58

המנהל המקצועי של מכבי תל אביב יכול לקבל תפקיד "בכיר" במועדון הפאר, אבל לא ממהר לעזוב: "הוא רוצה לסיים עם אליפות". גם וידיגאל מעוניין להישאר, בקבוצה חוששים "לאבד את קיארטנסון לגמרי"

יוסי ציפקיס

1. מקורב לקרויף: "מחכה לו תפקיד בברצלונה, אבל הוא לא ממהר לעזוב"

שאלת עתידו של ג'ורדי קרויף במכבי תל אביב תוכרע בקרוב. למנהל המקצועי יש חוזה מתמשך, כך שאין לו ולמיטש גולדהאר צורך לשבת על חוזה חדש. קרויף כבר סיפר בעבר כי בהסכם שנחתם בינו לבין גולדהאר, יש לכל צד אפשרות להיפרד בהתרעה של חודש, כך שלפחות מההיבט הזה קרויף לא צריך להמתין שגולדהאר יקרא לו לשבת על הארכת חוזה. לפני כשבועיים פרסם עיתונאי בספרד כי לקרויף יש הצעה מברצלונה ואכן מקורב אל ההולנדי אישר בימים האחרונים כי אם קרויף רוצה, הוא יכול לקבל תפקיד מקצועי בכיר במועדון הפאר הספרדי אליו כזכור היה קשור כל כך אביו יוהאן קרויף.

למרות הפיתוי, טוענים בסביבתו של קרויף, הוא לא ממהר לקפוץ על העגלה הקטלאנית וכי מרבית הסיכויים שהוא ימשיך במכבי תל אביב. "ג'ורדי לא ממהר לעזוב את ישראל", אמר מקורב לקרויף. "למרות שהוא סוגר במכבי תל אביב חמש שנים, הוא עוד לא מרגיש מיצוי. נכון שיש לו אפשרות להצטרף לברצלונה, אבל כמה שזה נשמע מוזר, הוא לא ממהר לסגור שם. אף אחד לא צריך להתפלא אם ג'ורדי ימשיך לעונה שישית במכבי תל אביב. הוא מאוד רוצה לסיים את חלקו בישראל עם אליפות".

עוד בנושא:

הפער מבאר שבע שוב צומק: 0:2 למכבי תל אביב על מכבי פתח תקוה
וידיגאל: "למה מיקאל עצבני? אולי בגלל שלא נשרקו עליו המון עבירות"

ג'ורדי קרויף מנהל מקצועי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ברצלונה תחכה? קרויף/ברני ארדוב

2. וידיגאל רוצה לממש את ההסכם לעונה הבאה

ליטו וידיגאל התחמק אתמול במסיבת העיתונאים מלתת תשובה ברורה לשאלה מה היה קורה במירוץ לאליפות, אם היה מגיע למכבי תל אביב מוקדם יותר. "הגעתי בזמן שקראו לי ואני לא יכול להתייחס מעבר לזה", אמר המאמן. אלא שכאשר וידיגאל מרגיש פתוח וחופשי לדבר על הנושא בפורומים יותר מצומצמים, הוא מביע ביטחון בכך שהיה יכול לעשות יותר עם מכבי תל אביב לו היה נוחת בישראל לפני הזמן בו הגיע.

אגב, גם אמש התבקש וידיגאל להתייחס בצורה שונה לאותן ידיעות בדבר מתיחות בינו לבין ג'ורדי קרויף והוצע לו, למשל, לקבל באהבה את העובדה ששחקניו נלחמים בשבילו בשלושת המשחקים האחרונים מאז אותן תמונות על הספסל בבאר שבע. אבל הפורטוגלי לא יישר עם זה קו ורק אמר: "גם לפני המשחק בבאר שבע היו לנו משחקים טובים. אני לא אוהב להתייחס לכל מה שפורסם, אבל עיתונאים כתבו שקרים על מה שהיה. לכל אחד במועדון יש את התפקיד שלו ואני יודע בדיוק מה התפקיד שלי ומה האחריות שלי". גורמים במכבי תל אביב טענו כי וידיגאל מאוד מרוצה מההחלטה שלו להגיע למכבי תל אביב וכי בניגוד לכל המאמנים שעזבו את מכבי תל אביב אחרי עונה אחת, הוא מתכוון לממש את החוזה שלו לעונה הבאה ולהישאר במכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ליטו וידיגאל מאמן מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
המאמן הזר הראשון שיישאר לעונה נוספת? וידיגאל/יוסי ציפקיס

3. רובן מיקאל עצבני

רובן מיקאל לא ירד רגוע אתמול לספסל. הקשר הוחלף על ידי וידיגאל ולא לחץ יד לאנשי הקבוצה בדרכו לכסאו ליד השחקנים המחליפים. מיקאל חלף על פני פרופסור נקה שהושיט לו יד ולא לחץ את ידו בחזרה. גם חואן טוריחו קיבל כתף קרה ואפילו ג'ורדי קרויף שקלט את המתרחש ויתר על הרעיון ולא קם כדי ללחוץ לקשר העצבני את היד. "רובן היה עצבני מאוד על השופט", הסבירו אמש במכבי תל אביב. "הוא הרגיש שהשופט נתן לשחקנים של פתח תקוה לפרק אותו בלי הגנה ממנו ולכן הוא היה כזה עצבני כשהוא הוחלף". כבר בהפסקה היה מיקאל עצבני, אבל אז הוא פנה אל קרויף בירידה במדרגות ושאל אותו: "מה יהיה? עד מתי?", כשהוא מתייחס לשיפוט. בעקבות הדברים בין מיקאל לקרויף התערבו אנשים ממכבי פתח תקוה שכעסו על כך שמיקאל בא בטענות ולדברי גורמים במכבי תל אביב, החלו אנשים מפתח תקוה לצעוק ללא סיבה על קרויף ואף להטיח בו מילים חריפות.

שחקן מכבי תל אביב, רובן מיקאל עם השופט דניאל בר נתן. יוסי ציפקיס
חילופי דברים במחצית. מיקאל עצבני/יוסי ציפקיס

4. מדוע אבי ריקן לא פתח כמגן שמאלי?

פילוסופיית המשחק של וידיגאל בכל הקשור לחילופים מתחילה להיות ברורה. כאשר נפצע איתן טיבי והיה נדמה כי הפורטוגלי יעביר את שרן ייני לשחק כבלם, הוא השאיר את הקפטן בעמדת המגן השמאלי ופתח עם יגור פיליפנקה במרכז ההגנה. גם אתמול פעל וידיגאל באותו אופן. הוא השאיר את ייני בתפקיד המגן השמאלי ובמקום אלי דסה הפצוע הוא העלה את יובל שפונגין כמגן ימני והשאיר את ייני בתפקיד הקבוע שלו. "וידיגאל יעדיף לעשות שינוי אחד בהגנה ולא שניים", הסבירו בקבוצה את פשר ההחלטה לא להעלות את אבי ריקן כמגן שמאלי ולהעביר את ייני לצד הימני. "בשביל מה הוא צריך לעשות שני שינויים אם יש לו מגן ימני טוב כמו שפונגין?".

שחקן מכבי תל אביב וידאר קיארטנסון מול שחקן מכבי פתח תקוה קרלוס קוויאר. יוסי ציפקיס
מתוסכל. קיארטנסון/יוסי ציפקיס

5. קיארטנסון בלי גול כבר חודש וחצי, אבל זוכה לאשראי

אם לוקחים בחשבון גם את חצי גמר גביע המדינה, אז כבר שישה משחקים שווידאר קיארטנסון לא כבש. השער האחרון שלו היה מול מכבי פתח תקוה בגביע המדינה בתחילת חודש מארס, כך שלמעשה לא כבש האיסלנדי כבר חודש וחצי. "למרות שהוא מנסה לשמור על עסקים כרגיל, וידאר מאוד מתוסכל מכך שהוא לא כובש, אבל יותר מכך שהוא לא מקבל כדורים טובים לכיבוש", אמרו אמש בקבוצה. יחד עם זאת, קיארטנסון ממשיך לקבל קרדיט על חשבון ארון שוינפלד שישב אתמול על הספסל ולא נכנס כמחליף. "צריך להמשיך ולתמוך בווידאר ולחזק אותו, אחרת נאבד אותו לגמרי", הסבירו בקבוצה את האשראי שנותן הפורטוגלי לחלוץ האיסלנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully