וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליטו וידיגאל: "עשינו משחק מדהים, פתרנו את כל הבעיות בחוכמה"

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הניצחון על מכבי פתח תקוה והתייחס לרובן מיקאל: "למה הוא היה עצבני? אולי בגלל שכל המשחק ביצעו עליו עבירות שלא נשרקו". רפואה: "הם ניצחו בצדק"

יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב חוגגים. יוסי ציפקיס
ניצחון מוצדק. מכבי תל אביב/יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב שוב עשתה את שלה הערב (שבת). הצהובים גברו 0:2 על מכבי פתח תקוה משער עצמי של דני עמוס ושער נוסף של טל בן חיים, וצימקו את הפער מהפועל באר שבע לשלוש נקודות לפחות עד שזו תארח את בית"ר ירושלים ביום שני.

שחקן מכבי תל אביב, יוסי בניון. יוסי ציפקיס
מרוצה במכבי תל אביב. בניון/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי תל אביב, ליטו וידיגאל, סיכם: "אנחנו עובדים בשביל זה, עשינו משחק מדהים. היו לנו בעיות במשחק, אבל פתרנו אותן בחוכמה ובתבונה. השחקנים עובדים קשה, משחקים טוב, זה היה משחק פנטסטי שלהם. אני מקדיש את הניצחון לאוהדים, יש להם חלק גדול. אמרתי לשחקנים שיתרכזו במשחק שלהם וישכחו מהשאר, ואם נשחק בתבונה ננצח. שיחקנו נגד קבוצה טובה, עם שחקנים טובים ומאמן טוב".

על רובן מיקאל, שהיה מאוד עצבני אחרי שהוא הוחלף בדקה ה-79, אמר וידיגאל: "למה הוא כעס? תשאלו אותו. אולי זה בגלל שכל המשחק ביצעו עליו עבירות שלא נשרקו".

יוסי בניון: "רק כשמנצחים אפשר להסתכל על היריבה למאבק האליפות. ידענו שמכבי פתח תקוה משחקת אגרסיבית, אבל התכוננו לזה והיינו אגרסיביים לא פחות. כשמשחקים מרגישים יותר טוב, וזה טבעי שנכנסים לכושר משחק כשמשחקים הרבה. אני שלם עם ההחלטה שלי להגיע לפה, טוב לי. העונה הבאה? אין מה להסתיר, אם היה משהו הייתי אומר".

מאמן מכבי פתח תקוה, קובי רפואה: "במחצית הראשונה עוד היינו קצת במשחק,אבל במחצית השנייה מכבי תל אביב שלטה והתעלתה בכל הפרמטרים. היא ניצחה בצדק, לא שמתי לב אפילו לנגיעת היד של טל בן חיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully