וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוול צפוי לבקש לעזוב את הפועל תל אביב, ביקורת על רמי הדר

10.4.2017 / 8:01

בלאגן אצל האדומים אחרי התבוסה. אם הסנטר יבקש לעזוב, עסקת העברתו לירושלים צפויה להיסגר. תסכול ואכזבה מהמאמן: "איך נהפוך לקבוצת צמרת?". וגם: חוסר שקט בגזרת דרל וויליאמס והעימות בין חלק מהאוהדים לרמי כהן

one

אזור יציאת השחקנים מהדרייב אין מעולם לא היה שוקק כל כך כמעט שעה לאחר משחקים שאינם דרבי כפי שהיה אמש (ראשון) לאחר התבוסה הביתית של הפועל תל אביב 105:80 בידי עירוני נהריה, ההפסד הגדול ביותר של האדומים מאז שעברו להיכל הדרייב אין, והגדול ביותר במשחק ביתי מזה כארבע וחצי שנים. היו"ר רמי כהן, שכמה דקות קודם לכן היה במרכזה של מהומה גדולה סמוך ליציע האוהדים לאחר שמספר אוהדים קיללו וביקשו להתעמת איתו, ניסה להסביר למקורביו ולאוהדים מה קרה, מה השתבש ואת נושא ריצ'רד האוול. הגארד מארק ליונס לווה על ידי מאבטחים לרכבו לאחר שענה לאוהדים שזרקו לעברו מספר מילים.

אחרונים לצאת היו המאמן רמי הדר והמנהל המקצועי אפי בירנבוים. הדר, שספג שריקות בוז בסיום וקריאות מהאוהדים שיסיים את תפקידו, עשה את דרכו במהירות אל רכבו ועזב את המקום. בירנבוים ישב ברכבו ושמע במשך רבע שעה את טענות האוהדים, כשהוא בעיקר מקשיב ומנסה להבין לליבם. התסכול היה גדול. "אחרי הפסד כזה הכל מובן אבל המהומה סביב רמי כהן הייתה מיותרת, וכנראה הייתה נמנעת אם לא המעורבות של המאבטחים שחששו מאלימות", אמרו בהפועל אמש, "מה עוד אפשר לומר על מה שקרה היום, כלום".

גם באזור חדר ההלבשה התסכול היה גדול. חבר ההנהלה ידידיה רפפורט מיהר לעזוב את האולם לא לפני שהוא צועק לכל עבר "בושה וחרפה" ונראה נסער מאוד. השחקנים עצמם סירבו להאמין למה שקרה רק שניות לפני כן על המגרש, "השפילו אותנו", אמר אחד מהם במהלך הלילה, "האווירה לא קלה, זה היה משחק שהיה צריך להרים אותנו למעלה. זה יכול להיות הרסני להמשך".

עוד בנושא:

התבוסה הכי קשה בדרייב אין: הפועל תל אביב הובסה 105:80 בידי נהריה
עימות בין אוהדי הפועל תל אביב לרמי כהן, המאבטחים מנעו תגרה

שחקן הפועל תל אביב ריצ'רד האוול. ברני ארדוב
הסאגה נמשכת. האוול/ברני ארדוב

ההערכות בקרב הקבוצה הן שריצ'רד האוול יודיע היום לראשי המועדון כי הוא לא רוצה להיות חלק מהקבוצה ויבקש לעבור להפועל ירושלים, עמה חתם על חוזה במהלך השבוע שעבר. מבחינת מספרים האוול רשם משחק סביר עם 10 נקודות ו-12 ריבאונדים, אבל היכולת ההגנתית שלו הייתה רחוקה מלהיות מספקת, והוא נתן לטיירון נאש ואיגור נסטרנקו לחגוג מולו. חלק מהמהומה בסיום נבעה סביב רצונה המקורי של הפועל לשחרר את האוול, כשהאוהדים לא מבינים את מה שעמד מאחורי המהלך, ומאשימים את ההנהלה בראשות כהן במכירת הכוכב. בקבוצה הודו כי יתקשו לשמור על השחקן אם יבקש לעזוב.

ואם זה לא מספיק, נפתחה חזית נוספת בקו הקדמי - חזית דרל וויליאמס. אחד השחקנים הטובים של האדומים תחת שרון אברהמי, שלא זוכה לדקות משחק תחת רמי הדר גם בשל פציעה שעיכבה אותו, עלה אתמול ל-7 דקות, כשבתקרית דומה לזו של גל מקל, עלה בפתיחת המחצית השנייה למגרש לאחר שהאוול שכח את גופיית המשחק שלו בחדר ההלבשה, והוחלף אחרי 24 שניות. רמי הדר אמר בסיום כי הוא מסרב לעשות מכך עניין וכי לא היה במהלך ניסיון העברת מסר לוויליאמס שזכה לתשואות רמות מהקהל. "איך הוא יתפקד מהמצב הזה? קשה לדעת", אמרו בהפועל. גם ברנדן דאוסון שערך בכורה, קיבל רק 8 דקות, והיה חלש עם 2 נקודות ב-1 מ-5 מהשדה.

בהפועל קיימת ביקורת רבה על הדר, כשגם המאמן יודע שההפסד לנהריה היה כזה שסיבך אותם לקראת המשך הדרך, "אני מניח שנאבק עד לסיום העונה על הכניסה לפלייאוף", אמר הדר. בסביבת הקבוצה סירבו לגבות אותו, "זה הפסד שלא ראוי לקבוצה כמו שאנחנו שואפים להיות. איך נהפוך לקבוצת צמרת בכדורסל הישראלי כשאנחנו מקבלים בראש בבית מנהריה החסרה ומאשדוד? צריך לחשוב מה עושים מכאן". בקבוצה גם לא אהבו את כך שהדר אמר במסיבת העיתונאים על חוסר היציבות של קבוצתו כי "אין לי פתרונות בשלב הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
רמי הדר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אכזבה ממנו. רמי הדר/ברני ארדוב

על הפרקט חגגה עירוני נהריה, שהופיעה ללא יינסי גייטס המושעה וסקוטי הופסון הפצוע, כשניצחה את הרבע השני והרביעי בתוצאה כוללת של 29:61, "הלילה נהריה היו חסרים שני כוכבים וכשאתה משחק נגד קבוצה כזאת זה מסוכן, אין להם דאגות והם משחקים חופשיים", ניסה אדריאן בנקס, מנקודות האור של האדומים במשחק, להסביר מה קרה לקבוצתו, "לא הערכנו אותם מספיק. נתנו להם את המשחק במחצית הראשונה ובמחצית השנייה הם לקחו אותו. לא תפקדנו ולא הוצאנו לפועל במחצית הראשונה. זה היה די מביך, בשבילי ובשבילנו כשחקנים. התאמנו אותו הדבר השבוע, קצת לא הערכנו את הקבוצה בלי יינסי ובלי סקוטי, לקחנו את המשחק הזה בקלות".

בנקס סרב להתייחס לנושא האוול ודיבר על עתיד קבוצתו, "אני לא מתעסק בעניינים של האוול, אנחנו לא מתעסקים בשמועות, ואם אתה מתחיל להתעסק בזה, אתה בטוח תטעה. הדבר הכי חשוב שהוא איתנו. אחרי הפסד כזה? הפוקוס שלנו צריך להיות ברמה אחרת, אנחנו זוכרים מה קרה לנו בפעם שעברה ששיחקנו נגד הרצליה. הם מסוכנים, נצטרך להתמקד, זה תבצע או תמות כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully