וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עימות בין אוהדי הפועל תל אביב לרמי כהן, המאבטחים מנעו תגרה

9.4.2017 / 22:47

תקרית חמורה נרשמה לאחר התבוסה הגדולה של האדומים לעירוני נהריה: כמה מהאוהדים שזועמים על השחרור הצפוי של האוול, ניסו לדחוף את היו"ר. רמי הדר: "התחושה קשה, אין תירוצים"

one

תקרית חמורה בסיום המשחק בין הפועל תל אביב לעירוני נהריה, שהסתיים בניצחון גדול של האחרונה, 80:105. כמה אוהדים קיללו את היו"ר רמי כהן וזה החל לשוחח עם אחד מהם. בתווך נכנסו לתמונה כמה מאבטחים שניסו לחצוץ בינו לבין האוהדים. במקום החלה מהומה שבמהלכה קיללו האוהדים את היו"ר על רקע עסקת העברתו של ריצ'רד האוול להפועל ירושלים (עסקה שכעת נמצאת בסימן שאלה) ואחדים מהם ניסו לדחוף אותו, אך נעצרו על ידי המאבטחים. לאחר האירוע כאן נשאר לשוחח עם האוהדים על מנת להסביר את העניינים בכל הנוגע להאוול.

אחרי המשחק אוהדים של הפועל תל אביב גם צעקו לכיוון מארק ליונס והוא בתגובה החל לצעוק עליהם עד שלווה על ידי כוחות האבטחה לרכבו.


עוד בנושא

עירוני נהריה הביסה 80:105 את הפועל תל אביב בחוץ

אוהדי הפועל תל אביב. מגד גוזני
לא שקט ביציעים האדומים/מגד גוזני

מאמן הפועל תל אביב רמי הדר אמר בסיום: "קשה לי להסביר. הגענו לרבע האחרון לא בסדר, לא הצלחנו להחזיק ברמה המנטלית בעיניי ופשוט התפרקנו. התחושה מאוד לא נעימה.
הקהל של הפועל תל אביב ראוי לקבל יותר מאיתנו, קודם כל מבחינת המאמץ. זה מאפיין אותנו השנה, הרבה עליות וירידות, חוסר יציבות. אני לא מצליח למצוא פתרונות בשלב הזה".

הדר הוסיף: "היו לנו משחקים גדולים כמו מול חולון ומשחקים כמו היום, התחושה קשה. צריכים לתת קרדיט לנהריה ששיחקו מצוין, אבל זה לא שייך לאיך שאנחנו שיחקנו. כולנו מקצוענים וצריכים להופיע יותר טוב, אין תירוצים בעניין הזה. ריצ'רד האוול שחקן מצוין. לא אגיב להתנהלות סביבו, הקבוצה תגיב. אין ספק שזו הייתה תצוגה הגנתית מתחת לכל ביקורת. שמרנו אישית ואזורית ובסופו של דבר לא הייתה לנו את האש. זה הפסד מאוד משמעותי ואני מניח שנילחם על מקומנו בפלייאוף עד לסיום העונה".

בצד המנצח, המאמן אריק אלפסי אמר: "זה מה שאנחנו מדברים עליו באימונים ובמשחקים. כשאנחנו מרימים את רמת האנרגיות בהגנה, רואים את זה. כשזה קרה, ברחנו. שיחקנו בצורה מעוררת כבוד והשראה, עם 30 אסיסטים. כששחקנים מוותרים על האגו ונותנים לשחקן אחר את הכדור בזווית הכי טובה, האחוזים עולים טיירון נאש נתן הצגה".

ערן אסנטי הוסיף: "הליגה פחות או יותר שוויונית וחשוב איך באים למשחק. כל שחקן צריך להביא יותר כי חסרים לנו שחקנים משמעותיים. הכל מאוד צמוד וזה עניין של רמת מוכנות. אם נבוא בגישה הזו, נתברג בשמינייה הראשונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
  • עוד באותו נושא:
  • רמי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully