וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול לא תוכל לצרף שחקני נוער ממועדונים אנגליים למשך שנתיים

המייטי רדס ספגו מכה קשה בעקבות מגעים בלתי חוקיים עם שחקן בן 12 ששייך לסטוק סיטי, בנוסף ישלמו להתאחדות האנגלית קנס בסך 100 אלף ליש"ט. דיווח: מאנה עשוי להיעדר עד סוף העונה

מאמן ליברפול יורגן קלופ. AP
עוברים על החוק. קלופ/AP

ליברפול נענשה הערב (רביעי) על ידי ההתאחדות האנגלית. המייטי רדס לא יוכלו להחתים שחקני נוער ממועדונים אנגלים למשך שנתיים, בנוסף לקנס כספי בסך 100 אלף ליש"ט. הסיבה לעונשה של ליברפול הם מגעים אסורים בין ראשי קבוצת הנוער עם ילד בן 12, שמשחק בסטוק סיטי. במהלך אותם מגעים הבטיחו באנפילד לממן את שכר הלימוד של הצעיר לארבע שנים, דבר שאסור על פי ההתאחדות האנגלית ללא הסכמתה של הקבוצה. ראשי המועדון ניהלו מגעים עם הוריו של הצעיר, וברגע שהמגעים נחשפו הועמדו האדומים לדין.

עוד בנושא:

מנצ'סטר יונייטד שוב מעדה, זלאטן שולח מסר: "לא באתי הנה לבזבז זמן"
השועל של הבונדסליגה: אנדריי קרמאריץ' פורח בהופנהיים בדרך לליגת האלופות

שחקן ליברפול סאידו מאנה כובש. GettyImages
גמר את העונה? מאנה/GettyImages

למזלה של הקבוצה של יורגן קלופ העונש תקף רק בגבולות אנגליה כך שהיא תוכל לצרף צעירים ממדינות אחרות בממלכה והעולם. לצערה של ליברפול היא עלולה לספוג מכה קשה בכל הקשור למאבק על שחקנים צעירים. לראייה ראחים סטרלינג, ג'ורדן אייב וג'רום סינקלייר שהשתלבו בקבוצה הבוגרת בשנים האחרונות הם צעירים שצורפו ממחלקות נוער אחרות.

בתוך כך, הבשורות המדאיגות לא חלפו על הקבוצה הבוגרת. סאידו מאנה עשוי להזדקק לניתוח. הקיצוני הנהדר של קלופ ספג פגיעה קשה ובצוות הרפואי יחליטו אם לנתח את מאנה ב-48 השעות הקרובות. הסנגלי נפצע בברכו בדרבי מול אברטון בשבת והדאיג את המאמן והצוות הרפואי. אם ינותח, הקיצוני ייעדר לשמונה שבועות ובכך יסיים את העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully