וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס במשא ומתן עם בני יהודה והפועל תל אביב, שהציעה מחצית מבני סכנין

המאמן רוצה לאמן במרכז הארץ ומעדיף את ההצעה הגבוהה יותר מצד הכתומים. במקביל ממתין אבוקסיס לשדרוג בשכרו מצד האדומים, שהגישו למאמן רק 50 אחוזים מההצעה של סכנין (כ-70 אלף שקל)

יוסי ציפקיס

המרדף אחרי יוסי אבוקסיס צובר תאוצה. נראה כי למרות ההצעה המשודרגת שקיבל מבני סכנין, העומדת על כ-70 אלף שקל בחודש וחוזה למשך שנתיים, המאמן מעדיף לאמן במרכז הארץ ולכן התרחק מסכנין. לוואלה! ספורט נודע כי במהלך השבועות האחרונים אבוקסיס קיבל הצעות גם מבני יהודה וגם מהפועל תל אביב.

עוד בנושא:

המנהל הספורטיבי מריו ברנקו מועמד להגיע בעונה הבאה
בני יהודה: בן צעירי דרש להיות בהרכב והודח מהסגל לקראת חצי הגמר
איבדו את הפאסון: על מכבי תל אביב נטולת הקלאסה

יוסי אבוקסיס מאמן בני סכנין. לירון מולדובן
מעדיף לאמן במרכז הארץ. אבוקסיס/לירון מולדובן

האדומים הביעו עניין רב במאמן לקראת העונה הבאה, אך עד כה הציעו לו הצעה נמוכה בחצי לעומת ההצעה מבני סכנין ולכן בשלב זה בחר אבוקסיס לדחות את הפועל תל אביב. בני יהודה בחרה להגיש למאמן 15 אלף שקל פחות מההצעה של סכנין כשהדברים עדיין נמצאים במשא ומתן.

מקורב לאבוקסיס מעריך כי אם ההצעה של בני יהודה תשתדרג, המאמן עשוי לשוב לכתומים בקיץ הקרוב. חשוב לציין כי אבוקסיס עצמו מעדיף את הפועל תל אביב ולכן הוא ימתין להצעה משודרגת מצד האדומים, זאת בגלל הבעיות בהנהלת בני יהודה ומצבת השחקנים לקראת העונה הבאה.

העונה הצליח אבוקסיס להעפיל עם סכנין לפלייאוף העליון בפעם השנייה ברציפות. רק בעונה הקודמת הצליח המאמן להעפיל עם סכנין לחצי גמר גביע המדינה, אז הודח מול מכבי תל אביב במשחק סוער. אם יחליט לשוב לבני יהודה, הוא ישוב למועדון לקדנציה שלישית. במקרה של האדומים, זו תהיה קדנציה שנייה בשורות הפועל תל אביב אחרי שגם שימש כעוזרו של אלי גוטמן ב-2007 עד 2011.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שי אליאס שחקן הפועל תל אביב. יוסי ציפקיס
מאמן חדש בעונה הבאה? שחקני הפועל תל אביב/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully