וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: בן צעירי דרש להיות בהרכב והודח מהסגל לקראת חצי הגמר

לא שקט בבני יהודה: המגן השמאלי שאיבד את מקומו בהרכב, הפתיע לפני סיום האימון כשדרש מניסן יחזקאל להיות בהרכב או מחוץ בסגל. בסביבתו טוענים: "זה בגלל שהוא לא חתם על חוזה חדש"

שחקן בית"ר ירושלים, חן עזרא, מול שחקן בני יהודה, בן צעירי. מגד גוזני
דרש להיות בהרכב והושעה. בן צעירי/מגד גוזני

בני יהודה תפגוש מחר את הפועל רמת גן למשחק הראשון של חצי גמר הגביע, אך ההכנות למשחק הזה השתבשו היום (שני) כאשר אירוע חריג העיב על אימון הקבוצה. בסיום האימון פנה המגן השמאלי בן צעירי לניסן יחזקאל בדרישה להיות בהרכב או מחוץ לסגל. צעירי הושעה בעקבות המקרה מסגל הקבוצה ויעמוד בפני ועדת משמעת פנימית.

בסביבתו של בן צעירי סיפרו גירסה אחרת לגמרי לסיפור ואמרו: "נאמר לבן לפני שלושה שבועות שאם לא יחתום על חוזה חדש הוא לא יוכל לשחק. נתנו לו רבע שעה נגד הפועל תל אביב אבל הבוקר ניסן יחזקאל אמר לו שיש הוראה מההנהלה שלא ישחק יותר העונה אם לא יחתום על חוזה חדש, אלא אם לא תהיה ברירה. בן אמר לניסן שאם זה המצב עדיף לו לא להתלבש ולהתייבש את הספסל במקרה הטוב".

צעירי איבד בתקופה האחרונה את מקומו בהרכב הזהובים לטובת שון גולדברג ובשני המשחקים האחרונים של הקבוצה נכנס כמחליף. בסך הכול רשם צעירי 13 הופעות בהרכב הקבוצה ונכנס כמחליף שש פעמים. צעירי גדל במועדון ושיחק בו כל הקריירה למעט שתי עונות בהפועל כפר סבא והפועל פתח תקוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully