וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: הפורוורד ברנדן דאוסון חתם עד סיום העונה

30.3.2017 / 21:18

האמריקאי (24, 1.98) ששיחק העונה בליגת הפיתוח ובעונה שעברה היה חלק מהסגל של הקליפרס, יצטרף לסגל של רמי הדר ( "יוסיף לנו אתלטיות") ויחליף באופן זמני את טאקר שמתאושש מפציעה

one

הפועל תל אביב החתימה היום (חמישי) את הפורוורד האמריקאי ברנדן דאוסון שיהיה בסגל של האדומים עד לסיום העונה, גם לאחר חזרתו של אלנדו טאקר מהפציעה. האדומים כבר קיבלו החלטה עקרונית שלא לצרף שחקן במקומו של טאקר, שעבר ניתוח לאיחוי שבר בארובת העין, אך לאחר שדאוסון הוצע, הם פעלו במהירות וצירפו אותו. הוא לא צפוי להיות בסגל למשחק ביום ראשון נגד הפועל חולון.

אחרי צירופו של דאוסון אמר רמי הדר: "אנחנו מקבלים שחקן בכושר משחק וזה חשוב בשלב הזה של העונה. ברנדן יוסיף לנו מימד של אתלטיות, קשיחות ואגרסיביות שתעזור לקבוצה להשיג את המטרות שלה".

דאוסון (24, 1.98) הוא בוגר אוניברסיטת מישיגן סטייט היוקרתית משנת 2015. במהלך תקופתו במישיגן סטייט סומן כאחד השחקנים המבטיחים, אך שתי פציעות, אחת בברך, ואחת בידו, עצרו את הפריצה שלו, וכמו כן היה מעורב בתקרית עם שחקן ה-NBA אדריאן פיין, ששיתף עמו פעולה. בשנתו האחרונה רשם 11.9 נקודות ו-9.1 ריבאונדים למשחק, כשהוא מוביל את מישיגן סטייט עד לפיינל פור טורניר המכללות הארצי.

ניו אורלינס הורנטס בחרה את דאוסון במקום ה-56 בדראפט 2015 ושלחה אותו בטרייד ללוס אנג'לס קליפרס. דאוסון הצטיין בליגת הקיץ, וקיבל חוזה בקליפרס, אבל את מרבית העונה העביר בליגת הפיתוח. לאחר שקלע 0.8 נקודות בשישה משחקים במדי הקבוצה, שוחרר ושיחק העונה במדי אריה ביי מליגת הפיתוח כשהוא רושם 12.9 נקודות ו-7.1 ריבאונדים למשחק.

הפועל תל אביב מדורגת במקום השביעי בליגת העל, כשהיא רחוקה משחק אחד בלבד מהפועל ירושלים מצד אחד שממוקמת במקום החמישי, אך גם רק משחק אחד מעירוני נהריה שנמצאת מחוץ לרבע גמר הפלייאוף. לקבוצה של רמי הדר מחכה מבחן קשה מאוד ביום ראשון הקרוב כשהיא יתארחו אצל הפועל חולון, השנייה בטבלה.

ברנדן דאוסון. AP
ינסה להותיר חותם. דאוסון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully