וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: שאראס ידרוש לפחות 700 אלף יורו לעונה ממכבי תל אביב

ערכו של מאמן ז'לגיריס מאמיר ובליטא טוענים שהוא ירצה לשלש את שכרו אם יחליט לעבור הקיץ לקבוצת יורוליג בכירה. הצהובים המתחרים הרציניים ביותר. רק עשרה שחקנים כשירים טסו לברצלונה

one

שאלת המאמן הבא ממשיכה לרחף מעל מכבי תל אביב, על אף שהעונה עדיין בעיצומה. אחד המועמדים העיקריים הוא שרונאס יאסיקביצ'יוס, הלא הוא שאראס, שעשוי לחזור בכובע המאמן לקבוצה אותה הצעיד כשחקן לשתי זכיות רצופות ביורוליג ב-2004 ו-2005. הדיווחים בליטא גורסים כי שאראס עדיין מתלבט אם לממש את חוזהו המקורי ולהישאר לעונה נוספת בז'לגיריס כדי להשתפשף היטב לפני המעבר לקבוצת יורוליג גדולה יותר, או שמא לנצל את סעיף היציאה בחוזהו בקיץ ולעשות צעד קדימה.

שארונאס יאסיקביצ'יוס מאמן ז'לגיריס קובנה. ברני ארדוב
יהפוך למאמן היקר בתולדות מכבי תל אביב? שאראס/ברני ארדוב

מועמדת נוספת למנות אותו היא אקסית נוספת, ברצלונה, שנמצאת בעיצומה של עונה קשה מאוד תחת המאמן היווני יורגוס ברצוקאס. כך או כך, נדמה שמחירו של שאראס מאמיר מיום ליום. אמש (שני) פורסם בליטא שערכו של המאמן בקיץ יכפיל את עצמו, והמשמעות היא שהוא ידרוש ממכבי תל אביב, או מכל קבוצה אחרת שתחשק בשירותיו, שכר שלא יירד מ-700 אלף יורו בעונה. אם הצהובים יחליטו לשלם לו את הסכומים הללו, הוא יהפוך למאמן בעל השכר הכי גבוה בתולדות המועדון. שאראס מרוויח כ-250 אלף יורו לעונה בז'לגיריס, ואם יישאר עונה נוספת ירוויח שכר דומה.

שמות נוספים שהוזכרו כמועמדים להגיע להיכל הם אנדראה טרינקיירי ודיוויד בלאט, שעדיין לא ברור אם יישאר לעונה נוספת בדרושפאקה.

מאוחר יותר המריאו הצהובים לברצלונה לקראת המפגש בחמישי ביורוליג. מהסגל ייעדרו יוגב אוחיון, די ג'יי סילי, אנדרו גאודלוק וקווינסי מילר הפצועים. רשימת השחקנים הכשירים של מכבי תל אביב תכלול את ויקטור ראד, דווין סמית', גל מקל, גיא פניני, סילבן לנדסברג, קולטון אייברסון, ג'ו אלכסנדר, איתי שגב, נמרוד לוי ודיימון סימפסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully