וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ריאל מדריד תנסה לצרף את אדן הזאר וטיבו קורטואה בקיץ

ב"גרדיאן" טוענים שהבלאנקוס סימנו את כוכבי צ'לסי: "זידאן מעריץ את הזאר, ריאל חייבת להתכונן לעידן שאחרי רונאלדו". אלופת אירופה תסכים לוותר על אלברו מוראטה וחאמס רודריגס בעסקה שכזו

one

ריאל מדריד ממשיכה לחשוב על הקיץ הבא. סיד לואו מ"גרדיאן", שנחשב עיתונאי אמין למדי, פרסם היום (שישי) שהבלאנקוס מעוניינים לצרף בעונה הבאה את צמד כוכבי צ'לסי, אדן הזאר וטיבו קורטואה. לטענת לואו, אלופת אירופה כבר יצרה קשר עם נציגיו של הקשר הבלגי, במחשבה כי יוכל לשתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו, קארים בנזמה וגארת' בייל באותו הרכב.

"הם מרגישים שכל השחקנים מתאימים אחד לשני, ובכל אופן, חייבים להתכונן לעידן שאחרי רונאלדו", נכתב. "זידאן מעריץ את הזאר. בקיץ הקרוב יהיו בחירות ובעוד פלורנטינו פרס לבטח ייבחר שוב, הוא מקווה לרשום החתמה אחת גדולה לקראת דור חדש. להזאר יובטחו דקות משחק קבועות".

לואו אף טוען שבעסקה שכזו, ריאל מדריד תהיה מוכנה לכלול את אלברו מוראטה, שמיעט לפתוח בהרכב מאז שב ללבנים, כמו גם את חאמס רודריגס. על פי הדיווח, חלוץ נבחרת ספרד יהיה מוכן לעבור לפרמיירליג, לאחר שקיבל הצעות מצ'לסי ומטוטנהאם בקיץ שעבר. יש לציין כי אנטוניו קונטה, שהדריך את מוראטה ביובנטוס, נחשב למעריץ גדול של החלוץ.

אשר לקורטואה, בריאל מודאגים מכך שדויד דה חאה האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד ועברו להתעסק בשוער צ'לסי, שכבר שיחק כמה שנים ביריבה העירונית של הבלאנקוס. לקורטואה חוזה עד 2019 בצ'לסי, אך על פי הערכות הוא עתיד להאריכו בקרוב. "אני לא רואה את עצמי בריאל מדריד", אמר לאחרונה, "אני רואה את עצמי בצ'לסי, נראה בסוף העונה האם הם יציעו לי משהו. כרגע טוב לי בלונדון".

עוד בנושא:

ריאל מדריד להוטה להחתים את קיליאן אמבפה, ברצלונה תצרף את איסקו?

שחקני צ'לסי אדן הזאר, טיבו קורטואה. GettyImages
יעברו בצוותא? קורטואה והזאר/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully