וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד להוטה להחתים את קיליאן אמבפה, ברצלונה תצרף את איסקו?

אחרי שפספסו הזדמנות להחתימו ב-2013, הבלאנקוס נחושים לתקן את הטעות ולהביא למדריד את ילד הפלא ממונאקו. הצרפתים דורשים 120 מיליון יורו ומעלה, ריאל לא נרתעת. דיווח: הקטאלנים פנו רשמית לקשר הבלאנקוס

ראובן קסטרו

ב-2013, כשהיה בן 14 בלבד, קיליאן אמבפה הגיע למבחנים בריאל מדריד. זינדין זידאן, שעבד בזמנו במחלקת הנוער של הבלאנקוס, התרשם דיו כדי להשתכנע להחתימו, אבל העסקה לא הבשילה, בין היתר משום שאמבפה חשש לעבור למדינה זרה.

מאז הוא במונאקו, אבל מאוד יכול להיות שהעוול יתוקן ארבע שנים לאחר מכן, וילד הפלא החדש של הכדורגל האירופי ימצא את עצמו בכל זאת בבירת ספרד. ב"מארקה" מדווחים הבוקר (רביעי) שהבלאנקוס נחושים לשים את ידיהם על אמבפה בן ה-18 ו"מוכנים להשקיע כל סכום", מתוך אמונה שמדובר ביורשו הטבעי של כריסטיאנו רונאלדו. מחירו של החלוץ מאמיר עם כל יום שעובר, ועל פי הדיווחים האחרונים מונאקו הציבה תג מחיר של 120 מיליון יורו בעבור שחרורו. כל זה, כאמור, לא מרתיע את הבלאנקוס, שאמנם נמנעו בשנים האחרונות מעסקאות ענק על שחקנים בגיל כה צעיר, אבל בטוחים שאמבפה יצדיק את המחיר.

ריאל היא כמובן לא הקבוצה היחידה שבעקבותיו: גם מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וברצלונה הביעו בו עניין, אולם ריאל מאמינה שהיא זוכה לעדיפות משום שאמבפה הוא מעריץ מושבע של כריסטיאנו רונאלדו. לאחרונה נכנסה לתמונה גם פריס סן ז'רמן, שעל פי דיווחים טריים מצרפת כבר הגישה הצעה רשמית עבור היהלום בסך 80 מיליון יורו.

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו. רויטרס
רונאלדו יהיה אחראי על צירופו? אמבפה/רויטרס

ב"אל מונדו דפורטיבו" הקטאלני, אחד העיתונים הגדולים בספרד, טוענים כי ברצלונה פנתה רשמית לאיסקו ותגיש לו הצעת חוזה לאחר שזה יסיים את חוזהו בריאל מדריד בקיץ של 2018. "ברצלונה תחתים את איסקו על חוזה לחמש שנים", נכתב בדיווח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully