וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "זו חובתי להרכיב את גלזר, אנחנו חייבים המשכיות"

מאמן מכבי חיפה חגג את ה-0:1 מול בית"ר ירושלים ושלח מסר לקראת מחזור הנעילה בליגה הסדירה: "מתחייב בשם הסגל שנעלה מחוייבים מול רעננה", עזרא: "מכבי חיפה בפלייאוף? לא עניין שלי"

ברני ארדוב

מכבי חיפה עשתה הערב (שני) צעד משמעותי במאבק על הפלייאוף העליון בזכות 0:1 יקר מול בית"ר ירושלים, שנעל את המחזור ה-25 בליגת העל. גילי ורמוט שבר בצורת בת עשרה מחזורים בליגה עם שער חשוב והעניק לגיא לוזון ניצחון שני מאז שהגיע לירוקים. שרון מימר ספג הפסד שני ברציפות וראשון בליגה, שהותיר אותו רחוק ממכבי פתח תקוה, שבמקום השלישי, על שמונה נקודות.

עוד בנושא:

למרות הניצחון: מכבי חיפה לא תלויה בעצמה במחזור האחרון
ליגת העל: מכבי חיפה גברה 0:1 על בית"ר ירושלים
אחרי הטענות: אלי דסה הפצוע שוחרר מסגל נבחרת ישראל

גיא לוזון בטירוף/ברני ארדוב

גיא לוזון המאושר אמר בסיום: "הגענו לכאן במצב לא פשוט, היינו מזעזעים. סנונית אחת לא מבשרת על בוא האביב, אבל היום היה קצב גבוה וחשק להצליח, זה המרכיב הבסיסי בכדורגל. היינו מאורגנים יפה בחלקים נכבדים של המשחק. בית"ר ירושלים היא קבוצת התקפה מבריקה וראו את זה בחודש האחרון. הגענו לכאן כדי לעשות את העבודה, כל הכבוד לשחקנים הצעירים שהם חלק ממחלקת הנוער המופלאה של מכבי חיפה. אם לא נשיג המשכיות, אז לא עשינו כלום".

המאמן המנצח הוסיף: "המשחק מול הפועל רעננה מאוד חשוב מבחינתנו. יש לנו בעיה הכושר הגופני ורואים שאנחנו נופלים בדקה ה-60 עם הרבה פציעות. אני מתחייב בשם השחקנים שנעלה בצורה הכי מחויבת שיש. כשאני מגיע לקבוצה אני בוחן את השחקנים ובוחר אותם. מהרגע שהגעתי, עומרי גלזר היה טוב יותר וזו הייתה החובה שלי להרכיב אותו. היה לי חשוב לתת לו את אפודת השוער".

עומרי גלזר, שהציג יכולת טובה, סיפר: "הופתעתי כשפתחתי בהרכב. אני מקווה שגיא היה מרוצה ממני, אני בכל מקרה מתאמן הכי חזק שאני יכול. אני מנסה להוכיח שאני מתאים ועובד קשה. שוער העתיד של מכבי חיפה? את השאלה הזו צריך להפנות לגיא. נגיע כדי לנצח, על אף שלא הכול תלוי בנו. יהיה בסדר".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
מאמן בית"ר ירושלים שרון מימר. ברני ארדוב
הפסד שני ברציפות. שרון מימר/ברני ארדוב

בצד המפסיד אמר שרון מימר: "התוצאה הזו לא טובה לנו, היא הפכה את המשימה לקשה יותר. יש לנו עוד 11 משחקים, אנחנו נחזור לעצמנו ואם נהיה מספיק טובים אז נשיג את המטרה. ברור שאיתי שכטר בכושר טוב והוא חסר לנו, אבל גם מי שהיה שם היה צריך לעשות את העובדה. ממשיכים הלאה. אני חושב שאנחנו יכולים לנצח כל משחק ואם נחזור לעניינים אז נשיג את המטרה – המקום השלישי. הנוכחות של אלי טביב לא יצרה אצלי מימד של לחץ, חבל שהפסדנו. נצטרך לנצח במשחקים הבאים. אפשר לנצח את הפועל באר שבע אם נציג משחק טוב. חשוב שנהיה מפוקסים ויעילים, כדי לנצח במשחק הכי קשה שלנו בליגה".

חן עזרא הוסיף: "סבלנו מחוסר מזל, כי היינו טובים יותר. הגיע לנו לנצח, אפילו לא לסיים בתיקו. החילוף שלי? זה לא משנה, זה כבר עבר. הרגשתי טוב ורציתי לסיים את המשחק, אבל הכול בסדר. מכבי חיפה מועדון גדול, הוא טוב לכדורגל הישראלי. היא צריכה להיות בפלייאוף, אבל זה לא עניין שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully