וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הניצחון: מכבי חיפה לא תלויה בעצמה במחזור האחרון

לעירוני קרית שמונה ולירוקים מאזן שערים זהה, אך הקבוצה הצפונית כבשה יותר. מה צריך לקרות כדי שמכבי חיפה כן תמצא את עצמה בפלייאוף העליון ואיך קשורה בני סכנין? התרחישים ומועדי מחזור הנעילה - בפנים

ברני ארדוב

מכבי חיפה חזרה הערב (שני) מטדי עם ניצחון יוקרתי, 0:1 על בית"ר ירושלים, במחזור הלפני אחרון בליגה הסדירה, רגע לפני שמשחקי הפלייאוף, העליון והתחתון, יוצאים לדרך. בזכות הניצחון, לירוקים, שעשויים למצוא את עצמם בפלייאוף התחתון לראשונה מאז עונת 1987/88, 35 נקודות והם במקום השביעי עם הפרש שערים 25:28, כשלעירוני קרית שמונה מספר נקודות זהה, אך מאזן שערים 31:34 (ההפרש זהה, אך הצפוניים כבשו יותר ולכן מחזיקים ביתרון). בני סכנין עם 35 נקודות ומאזן שערים 26:26. משחקיהן של שלוש הקבוצות ייערכו בשבת ב-20:30.

במחזור הבא:

בני סכנין - הפועל תל אביב
עירוני קרית שמונה - הפועל כפר סבא
מכבי חיפה - הפועל רעננה

גיא לוזון בטירוף/ברני ארדוב

בני סכנין:

תיקו (ומעלה כמובן) יבטיח לה מקום בפלייאוף העליון. הפסד, וסכנין תישאר מחוץ לפלייאוף במקרה שגם עירוני קרית שמונה וגם מכבי חיפה ינצחו.

מכבי חיפה:

הירוקים לא תלויים בעצמם לחלוטין, אבל כן במידה מסוימת. יחס השערים של חיפה ושל קרית שמונה זהה, אבל הירוקים כבשו פחות. אם שתי הקבוצות ינצחו, חיפה תצטרך לעשות זאת בהפרש שערים גדול יותר מהקריה, אלא אם סכנין תפסיד ואז כל ניצחון יספיק לירוקים. תיקו של שתיהן לא יספיק לקבוצה של גיא לוזון.

עירוני קרית שמונה:

כמו במקרה של חיפה, גם הקריה חצי-תלויה בעצמה. אם חיפה תנצח בהפרש של שער אחד, ניצחון זהה יספיק לקרית שמונה וכאמור, תיקו (או הפסד) של שתיהן, יספיק גם כן וכך גם האפשרות לפיה סכנין תפסיד ושתי האחרות ינצחו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

מועדי מחזור הנעילה של הליגה הסדירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully