וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מונאקו הביסה 0:4 את נאנט, קיליאן אמבפה עשה היסטוריה

הילד בן ה-18 כבש צמד והפך לשחקן הצעיר ביותר ב-30 העונות האחרונות שמגיע ל-10 שערי ליגה. לפני הנרי, בנזמה והזאר. המוליכה עם יתרון שלוש בפסגה. אניימה עצר פנדל בתיקו של ליל

קיליאן אמבפה שחקן מונאקו עם ואלר ז'רמן. רויטרס
עשה היסטוריה. קיליאן אמבפה/רויטרס

מונאקו ממשיכה לחורר רשתות בליגה הצרפתית והערב (ראשון) החזירה את יתרונה בפסגה לשלוש נקודות, בזכות 0:4 ביתי על נאנט. עוד לפני כן, מארסיי הוציאה עצבים על לוריין האחרונה עם 1:4 בחוץ ועלתה למקום השישי. טולוז תארח בהמשך את ליל, שמקדימה את הקו האדום בשתי נקודות בלבד.

מונאקו - נאנט 0:4

מוליכת הטבלה לא התקשתה להגדיל את הפער בפסגה בחזרה לשלוש נקודות. ילד הפלא קיליאן אמבפה כבש מהאוויר כבר בדקה הרביעית, אחרי פריצה מסחררת של ברנרדו סילבה וכדור תועה שהגיע מהגנת נאנט. ואלר ז'רמן הקפיץ מקרוב את השני בדקה ה-44, ובתוספת הזמן של המחצית היה זה אמבפה שהשלים צמד עם נגיעה קלה בראש אחרי עוד מבצע של ברנרדו סילבה. בכך הפך הילד בן ה-18 לשחקן הצעיר ביותר שמגיע ל-10 שערי ליגה (תשעה העונה, אחד בעונה שעברה) ב-30 העונות האחרונות בצרפת. הוא עשה זאת מוקדם יותר מתיירי הנרי, קארים בנזמה ואדן הזאר. בחמש הליגות הגדולות, רק בויאן קרקיץ' והאנגלי ויין רוני עשו זאת בגיל צעיר יותר במילניום הנוכחי. פאביניו הספיק להרשית את הרביעי בדקה ה-59 ושמר על מאזן אישי מושלם של 14 מ-14 מהנקודה הלבנה.

עוד בנושא:

פריס סן ז'רמן וניס השיגו ניצחונות דחוקים
בורדו וליון נפרדו ב-1:1 ביום שישי
הכירו את יאניק קהוזאק, מלך האדומים של אירופה

שחקני מונאקו בדקת דומיה לזכרו של כדורגלן העבר ריימון קופה. רויטרס
שחקני מונאקו מכבדים את זכרו של ריימון קופה/רויטרס

לוריין - מארסיי 4:1

אחרי החמישייה המשפילה שספגה מפריס סן ז'רמן בקלאסיקו בסטאד ולודרום וההדחה מהגביע בידי מונאקו, מארסיי פרקה את כל התסכול על נועלת הטבלה האומללה, לה היה זה הפסד ליגה רביעי ברציפות. הבלם הפורטוגלי רולאנדו נגח מקרוב את הראשון בדקה השישית, דימיטרי פאייה הקפיץ באומנות שער מרהיב בדקה ה-19, פלוריאן תובאן חתם מתפרצת בדקה ה-53 ושלוש דקות לאחר מכן בישל שער בכורה לרכש ממונפלייה מורגן סאנסון. בנג'מין מוקאנג'ו הקמרוני צימק עבור לוריין בדקה ה-73, כשנגח לרשת החשופה אחרי יציאה מוזרה של יוהאן פלה.

טולוז - ליל 1:1

האורחים היו בדרך להפסד נוסף שהיה מסבך אותם בתחתית, אבל וינסנט אניימה הושיע עם עצירת פנדל של מרטין ברייתווייט הדני בדקה ה-84 וחילץ נקודה חשובה שמציבה את ליל במקום ה-15 ומרחק שלוש נקודות מהקו האדום. הבלם כריסטופר ז'וליאן נגח לרשת בדקה ה-30 והעלה את טולוז ליתרון, כשעל השוויון של ליל היה חתום יאסין בנזיה בדקה ה-80.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
קיליאן אמבפה שחקן מונאקו עם מאמנו לאונרדו ז'ארדים. רויטרס
השחקן השלישי הכי צעיר שמגיע ל-10 שערי ליגה בליגות הבכורת באירופה במאה ה-21. קיליאן אמבפה עם מאמנו לאונרדו ז'ארדים/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully