וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מסכמת את העונה האירופית: "בעונה הבאה יהיה יותר טוב"

3.3.2017 / 8:35

גם ראשי הצהובים כבר חושבים על העתיד אחרי ההפסד לאולימפיאקוס: "הבאנו שחקנים, השקענו כסף, דברים כאלה קורים". פניני טוען ש"האווירה הייתה נינוחה מדי", מקל רואה דווקא שינוי חיובי

ברני ארדוב

1. "בשנה הבאה יהיה יותר טוב"

מכבי תל כבר משלימה עם סיום עונת היורוליג, אחרי ההפסד 82:71 אמש (חמישי) לאולימפיאקוס. "זה עצוב שזה כך, אבל בעונה הבאה יהיה יותר טוב. זה לא מצב אופטימלי, אף אחד לא רצה שזה יהיה כך, הבאנו שחקנים טובים, השקענו כסף, אבל גם דברים כאלו קורים" , אמרו במועדון באכזבה.

חדר ההלבשה, או מה שנשאר ממנו לאור רשימת הפצועים המתארכת, היה רגוע. מכבי הגיעה לשלב של מעין שיוט אוטומטי: השחקנים כבר לא מתרגשים מדי מההפסדים, וחדר ההלבשה לא סוער בעקבותיהם. נראה שכולם מבינים כבר כי העונה הנוכחית ביורוליג מחשבת את ק?צה לאחור. שישה משחקים נותרו למכבי במפעל, ואחריהם תצטרך הקבוצה להתרכז בפיתרון האפשרי היחידי בשבילה: לידה מחדש.

ויקטור ראד, שסיים עם 11 נקודות ו-6 ריבאונדים, סיכם: "אין המון שחקנים וחסרים אנשי מפתח, אבל אנחנו עדיין מנסים להשיג ניצחונות. אני מרגיש מצוין כי נלחמנו, הגענו עם האנרגיה הנכונה, אבל פספסנו כמה סלים, עשינו כמה טעויות והם גרמו לנו לשלם. נכון שהיו לנו אימונים של 4 מול 4 שחקנים, אבל עדיין יש לנו מוטיבציה וזה לא משנה".

ראד התייחס גם להחתמה הטרייה של דיימון סימפסון: "עדיין לא דיברתי איתו, אבל אכיר אותו בימים הקרובים. אני אשמח לפגוש אותו על הפרקט ולהתאמן איתו ואז אתיידד איתו".

בנוגע לאפשרות שיישאר בעונה הבאה אמר ראד: "למכבי יש אופציה, אני לא דואג לגבי העונה הבאה. גם אם לא אמשיך אעריך את הכל ואת כל מה שמכבי עשתה עבורי, היא נתנה לי הזדמנות".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הפסידה 82:71 מול אולימפיאקוס, בכורה לנמרוד לוי
גיא פניני: "מבטיח שנעשה את הכול עד הסוף כדי להשיג ניצחון"
ההפסד ניפץ עוד שיא שלילי בהיסטוריה של מכבי ת"א. מאחורי הק?ל??עים

איינארס בגאצקיס מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בעונה הבאה יהיה יותר טוב? בגאצקיס ופדרמן/ברני ארדוב

2. פניני: "האווירה באולם היתה קצת נינוחה"

גל מקל תרם 12 נקודות ו-3 אסיסטים. בסיום אמר: "לא קל לשחק עם סגל חסר. אני חושב שנלחמנו, בקטע הזה אני גאה בנו. היו לנו כמה טעויות ששילמנו עליהן. אם היינו חכמים מספיק היינו יכולים לחזור למשחק, אבל זאת התוצאה. בלי קשר לישראלים, אני חושב שקרה משהו בחודש האחרון לקבוצה, אפשר לראות מחויבות, גם אם אנחנו רק שבעה שחקנים שחקנים ובסיטואציות פחות טובות, זה אחד הדברים החשובים בקבוצה, אני בטוח שאם נמשיך עם הרצון והמחוייבות הזאת גם כשכולם יחזרו, אז זה ייתן לנו המון".

יוגב אוחיון אמר: "הם שברו אותנו בנקודות החלשות שלנו, שיחקו מאוד טקטי ומגיע להם כל הכבוד. אנחנו מכבי תל אביב וזה לא משנה איזה משחק זה - משחק רשמי, משחק אימון, מול בתי ספר או יורוליג - אנחנו תמיד צריכים להביא את המקסימום".

גיא פניני סיכם: "אני חושב שבסופו של דבר העומק והניסיון הכריעו. הם שיחקו נכון במשך ארבעים דקות. אנחנו מאוד רצינו, מאוד התאמצנו ונלחמנו, אבל זה לא הספיק היום. אולי האנרגיות והאווירה באולם היתה קצת יותר נינוחה. אני יכול להבין מאיפה זה מגיע, אבל אנחנו עולים לכל משחק ועושים הכל כדי לנצח".

על מכת הפציעות אמר פניני: "זה לא פשוט במשחק ולא פשוט ביומיום, אבל אנחנו מספיק מנוסים כדי להתמודד עם זה. יש פה שחקנים מספיק טובים כדי להצליח. קיבלנו עכשיו שני שחקנים שיעזרו לנו קצת ויהיה בסדר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקן מכבי תל אביב גל מקל. ברני ארדוב
הוא דווקא אופטימי. מקל/ברני ארדוב

3. דיימון סימפסון: "לא משנה לי לבוא לפה במצב הזה"

דיימון סימפסון עמד בקצה חדר ההלבשה בסיום ושוחח עם אנשי הקבוצה. השחקן אמר על הצטרפותו: "איך זה מרגיש להשתתף עם הקבוצה רק ביורוליג כשהסיכויים כל כך נמוכים? האמת שזה לא משנה לי. זה לא משנה לי כי בכנות אני ממש שמח לשחק במכבי. זה לא משנה לי באיזה מצב נשחק, גם מול הקבוצה הכי גרועה. אני שמח לשחק כאן ורוצה לעזור לקבוצה לנצח. אני רוצה להביא אנרגיות וקצת מנהיגות. אני ותיק ומנוסה. אתן הכל בשני צידי המגרש".

גיא פניני התייחס להצטרפותו של על סימפסון: "אני מאמין שהוא יעזור לנו. כולנו מכירים אותו. הוא שיחק הרבה שנים בליגה הישראלית, הוא אחלה שחקן והוא יעזור לנו".

אריק גרין שחקן אולימפיאקוס (שמאל) מול נמרוד לוי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טבילת אש ראשונה. נמרוד לוי מול אריק גרין/ברני ארדוב

4. נמרוד לוי אופטימי: "מאמין שאני יכול לעזור"

גם נמרוד לוי בן ה-22, שחתם במכבי תל אביב רק אמש, זכה לטעימה קצרה מהיורוליג כששותף ל-32 שניות. הפורוורד גדל במחלקת הנוער של מכבי תל אביב והוא בוגר אקדמיית הכדורסל של וינגייט. לוי סיפר לוואלה! ספורט: "גדלתי במכבי וחזרתי עכשיו למועדון שלי, אני שמח על החתימה ורוצה להביא הרבה אנרגיה ולעזור לקבוצה. עכשיו כשיש הרבה פצועים אני מאמין שאני יכול לעזור לקבוצה ולשחק. דיברתי עם אנשים במכבי, הם מצפים ממני לבוא ולתת את הכל על המגרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully