וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה בביתה 82:71 מול אולימפיאקוס

ללא גאודלוק, סמית', מילר ואלכסנדר, לקבוצה של בגאצקיס לא היה סיכוי מול היוונים ששייטו לניצחון קליל והנחילו לצהובים הפסד ביתי שביעי העונה. גרין בלט עם 16 נקודות, 17 ללנדסברג מנגד, 32 שניות לנמרוד לוי. הסיכוי לפלייאוף אפסי

ברני ארדוב

עם סגל חסר במיוחד, ללא גאודלוק, סמית', מילר ואלכסנדר, מכבי תל אביב הפסידה הערב (חמישי) כצפוי בביתה 82:71 לאולימפיאקוס והסיכויים הקלושים ממילא של איינארס בגאצקיס ושחקניו להעפיל להצלבה, הפכו לאפסיים עם הפסד ביתי שביעי העונה ביורוליג. בהיעדרם של הזרים האמריקאים, בגאצקיס נאלץ לפרקים לשחק עם חמישייה ישראלית לגמרי כשאפילו נמרוד לוי קיבל דקות, אבל היוונים לא התרשמו וגם בלי ספאנוליס שייטו לניצחון בזכות יכולת טובה מאוד של אריק גרין, גיורגיוס פרינטזיס וגם מאט לוג'סקי.

מכבי תל אביב עוד ניסתה לתת פייט במחצית הראשונה, אבל נשברה לגמרי ברבע השלישי ופיגרה כבר ב-18 הפרש, כשרק הורדת הילוך של היוונים אפשרה לצהובים לצאת מהמשחק הזה עם הפסד "מכובד" ולא תבוסה קשה כפי שנחלה כבר העונה לא פעם אחת. סילבן לנדסברג הוביל את רשימת הקלעים של הצהובים עם 17 נקודות, רובן בגארבג' טיים ברבע האחרון. גל מקל הוסיף 12 כשיוגב אוחיון ו-ויקטור ראד מוסיפים 11 כל אחד.

מה הוא כבר יכול לעשות? בגאצקיס/ברני ארדוב

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה מפוזרת של שני הצדדים, פרינטזיס העלה את האורחים ל-2:5 עם מהלך של סל ועבירה, אבל גל מקל קלע ג'אמפ בצד השני ואחרי חמש דקות הסקור הנמוך הורה על 4:5 לאולימפיאקוס. מכבי הצליחה להגיב עם שני סלים רצופים של סילי ואייברסון ונטלה את ההובלה. היוונים השתחררו אחרי דקות בצורת ארוכות עם שתי שלשות של לוג'סקי ופרינטזיס. ויקטור ראד החזיר שלשה בצד השני, אבל היוונים סיימו טוב יותר את הרבע עם סל של בירץ' ועוד שתי נקודות עונשין של פרינטזיס. נמרוד לוי נכנס לבכורה בצהוב ממש לקראת סיום הרבע, אבל סל של לוג'סקי קבע 13:17 לאולימפיאקוס בתום הרבע הראשון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ואנגליס מנצאריס שחקן אולימפיאקוס (שמאל) מול גל מקל שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מאבק צמוד. מקל מול מנצאריס/ברני ארדוב

מכבי תל אביב נתקעה על ה-13 נקודות שלה גם בפתיחת הרבע השני והיוונים ניצלו את זה כדי להגדיל את ההפרש עם סלים של ווייטרס וגרין שקבעו 13:21 ליוונים. מכבי התעוררה סוף סוף עם ריצת 0:5 והיוונים נכנסו ללחץ כשסל נוסף של אוחיון כבר הוריד את הפיגור ל-21:20 בלבד. לוג'סקי היה המוציא לפועל של היוונים, ויקטור ראד החטיא דאנק וקים בירץ' העניש כדי להחזיר את היוונים ליתרון מבטיח של 20:28. ויקטור ראד היה המוציא לפועל היחיד של מכבי שנאבקה כדי להישאר במשחק הזה. אריק גרין עשה מהלך של סל ועבירה, אבל יוגב אוחיון קלע ג'אמפ קשה שצימק את הפיגור הצהוב ל-38:32, אבל אריק גרין קלע סל גדול על הבאזר וקבע 32:40 לאולימפיאקוס במחצית.

דווין סמית' שחקן מכבי תל אביב (ימין) עם דיימון סימפסון. ברני ארדוב
הפנים החדשות בצהוב. דיימון סימפסון עם דווין סמית'/ברני ארדוב

שתי הקבוצות השתחררו בפתיחת הרבע השלישי. ראד, אוחיון ולנדסברג עם שלשה צימקו את הפיגור, אבל אריק גרין צלף שלשה מנגד וגם פפאניקולאו קלע מחוץ לקשת והעלה את היוונים ליתרון דו ספרתי, 41:52 כשאנחנו חמש דקות בתוך הרבע. בשלב הזה הגיע רגע השבירה של מכבי שלא מצאה את הטבעת ואולימפיאקוס טיילה עם ריצת 0:6 שקבעה יתרון שיא ליוונים: 43:58. ויקטור ראד קלע סל מנגד ותוצאת הרבע עמדה על 45:58 לאולימפיאקוס.

אריק גרין שחקן אולימפיאקוס (שמאל) מול נמרוד לוי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
מי היה מאמין שהוא יפגוש את אריק גרין כל כך מהר? נמרוד לוי בדקות הראשונות בצהוב/ברני ארדוב

הרבע הרביעי ממש לא בישר טובות למכבי תל אביב, שנראתה שבורה לגמרי ואחרי שלשה של מקל הגיעו שתי שלשות רצופות של דומיניק ווטרס שהגדילו את יתרון השיא, 52:70 לאדומים. מכבי רק ניסתה למזער נזקים לקראת הסיום. סילבן לנדסברג קלע סלים בגארבג' טיים ואוחיון הוריד את הפיגור ל-78:66, שתי דקות לסיום המשחק. היוונים המשיכו לקחת זריקות חסרות אחריות ופניני העניש עם שלשה שקבעה לראשונה אחרי דקות ארוכות פיגור חד ספרתי, 78:69. פרינטזיס שבר את הבצורת עם שתי נקודות עונשין שקבעו 71:82 לאולימפיאקוס בסיום.

קלעו למכבי תל אביב: סילבן לנדסברג 17 נקודות (4 מ-10 מהשדה), גל מקל 12 (5 מ-9 מהשדה), ויקטור ראד 11 ו-6 ריבאונדים, יוגב אוחיון 11, די ג'יי סילי 9 ו-4 אסיסטים, קולטון אייברסון 8, גיא פניני 3. איתי שגב (14:48 דקות) ונמרוד לוי (00:32) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו לאולימפיאקוס: אריק גרין 16 נקודות, יורגוס פרינטזיס 15 ו-5 ריבאונדים, מאט לוג'סקי 15, דומיניק ווייטרס 14, קוסטאס פפאניקולאו 11, קם בירץ' 6 ו-6 ריבאונדים, יאניס פפאפטרו 2 ו-6 ריבאונדים, ניקולה מילוטינוב 2 ו-6 ריבאונדים, ואנגליס מנצאריס 1. יאניס אתינאיו (00:30) ודימיטריוס אגרבאניס (00:59) שותפו, אך לא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully