וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה וברצלונה הודיעו על פרידה בקיץ הקרוב

המאמן שזכה עם המועדון בשמונה תארים יעזוב את הקטלאנים בתום העונה, לאחר שבישר על כך לשחקניו ולאחר מכן לתקשורת: "תודה לכולם, היו שלוש שנים בלתי נשכחות". סמפאולי יחליפו?

one

זה היה באוויר בתקופה האחרונה והערב (רביעי), לואיס אנריקה הפך את זה לרשמי והודיע כי בסיום העונה הנוכחית הוא יעזוב את תפקידו כמאמן ברצלונה. המועדון והמאמן מסרו הודעה רשמית בנושא בסיום הניצחון הערב 1:6 בבית מול ספורטינג חיחון.

הנשיא ג'וזפ מריה ברתומאו אמר: "לואיס הביא לנו הצלחה גדולה והוא יכול להביא לנו עוד. השחקנים נחושים לעשות זאת. אנחנו מקבלים את ההחלטה שלו, הוא היה מאמן נהדר, עכשיו הגיע הזמן לסיים את התקופה שלו בצורה הטובה ביותר".

העיתונאי גיאם בלאגה סיפר כי המאמן טען שהוא "עייף" וסיפר לשחקניו על החלטתו לפני מסיבת העיתונאים שקיים הערב. בהודעה הרשמית אמר לואיס אנריקה: "תודה לכולם, אלה היו שלוש שנים בלתי נשכחות". המועמדים הבולטים להחליף את לואיס אנריקה בתפקיד: לורן בלאן, חורחה סמפאולי, מאוריסיו פוצ'טינו, ארנסטו ולורדה.

איבן ראקיטיץ', שכבש את השער השישי והאחרון ב-1:6 על חיחון, הוסיף: "קודם כל לואיס אנריקה סיפר לשחקנים על ההחלטה. אנחנו רוצים לסיים את העונה בצורה מוצלחת ולהינות ממה שנשאר".

עוד בנושא:

הניצוד: לואיס אנריקה נשחק לחלוטין בעונתו השלישית בברצלונה
ספרד: ברצלונה הביסה 1:6 בבית את ספורטינג חיחון

מאמן ברצלונה לואיס אנריקה. רויטרס
שלוש שנים הספיקו לו. לואיס אנריקה/רויטרס

המאמן בן ה-46, ששיחק במדי הבלאוגראנה בין 1996 ל-2004, הפך למאמן הקבוצה בקיץ 2014 ויסגור שלוש שנים בתפקיד. בעונתו הראשונה זכה לואיס אנריקה עם ברצלונה בטרבל (אליפות, גביע המלך וליגת האלופות) ובעונה השנייה הוא שמר על האליפות והגביע הספרדי, אך הודח ברבע גמר ליגת האלופות מול אתלטיקו מדריד.

העונה, ברצלונה העפילה לגמר הגביע (תפגוש את אלאבס) ונאבקת על האליפות אך נמצאת בפיגור מול ריאל מדריד לאורך רוב העונה. בליגת האלופות, ברצלונה חטפה 4:0 משפיל מפריס סן ז'רמן בחוץ במשחק הראשון של שמינית הגמר והיא תנסה לבצע בשבוע הבא מהפך מדהים.

לואיס אנריקה גם זכה עם ברצלונה כמאמן פעם אחת בסופרקופה הספרדית, בסופרקאפ האירופי ובגביע העולם לקבוצות ובסך הכול, גרף עד כה שמונה תארים מתוך עשרה עליהם התמודד כמאמן המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully