וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר: "הומו בקבוצה שלי? אתקלח מעבר לפינה"

במשחק מקדים חשבנו להתכונן למשחק של ירושלים מול גראן קאנריה, אבל אז שאלנו את אמארה סטודמאייר מה היה עושה אם היה לידו שחקן הומו בקבוצה, והוא ענה: "אתלבש מעבר לפינה, אתקלח מעבר לרחוב, אסע במסלול אחר לאולם". שולמן: "זה לא יפריע, היה לנו אחד כזה בתחילת העונה"

צילום מסך

הערב ב-20:15 בארנה הפועל ירושלים תפגוש את גראן קנאריה במשחק הראשון ברבע הגמר היורוקאפ. צוות משחק מקדים, הילה קובו, שי האוזמן ואהרל'ה ויסברג, מנתחים את היתרונות והחסרונות של ירושלים מול הספרדים, בודקים מה המפתחות לניצחון ומעריכים את הסיכויים לפיינל פור אירופי. עוד בתפריט: מה מבאס במפגש הקרוב של אולימפיאקוס מול מכבי תל אביב, ומה הרבע השלישי מול ראשון לציון מספר לנו על הרכזים של הפועל ירושלים - והעזרה של הקבוצה להם.

עוד בנושא

בריאן רנדל בראיון בלעדי: "לא הבנתי למה צריך אותי בירושלים"
20:15, ערוץ 20: הפועל ירושלים - גראן קנאריה
לכל התכניות של משחק מקדים

שחקן הפועל ירושלים אמארה סטודמאייר. ברני ארדוב
עוד הסתבכות. אמארה סטודמאייר/ברני ארדוב

אבל הכותרת של התכנית היום הגיעה מפינת השאלה הזהה, שם נשאלו שחקני הליגה איך היו מגיבים אם היה בקבוצתם שחקן הומו. אייל שולמן מקרית גת השיב: "זה לא מפריע, היה לנו אחד כזה בתחילת העונה", ואמארה סטודמאייר הפתיע ואמר: "אתקלח מעבר לרחוב, אתלבש מעבר לפינה, אסע במסלול אחר לאולם". ממנהלת הליגה נמסר בתגובה: "מנהלת הליגה מצרת על אמירתו של סטודמאייר ומשוכנעת שלשחקני הליגה, רובם ככולם, אין ולא תהיה בעיה לשחק עם שחקן הומו בקבוצה".

בעבר אמארה כבר הסתבך באמירה הומופובית, בתקופתו בניו יורק ניקס, כשקילל בטוויטר בצורה חריפה אוהד של הקבוצה ועורר סערה. בריאן פרלי, אוהד של הניקס, צייץ לאמארה בטוויטר שהוא "מקווה שהוא יחזור חזק יותר ומהיר יותר כדי לפצות על העונה שעברה". סטודמאייר, שסבל מפציעה בידו, ענה לו: "פאק יו, אני לא צריך לעשות שום דבר, הומו". הנהלת הליגה מצאה את הציוץ של סטודמאייר כ"פוגעני", וקנסה אותו ב-50 אלף דולר. לאחר מכן הכדורסלן התנצל. "מצטער על מה שאמרתי, ירדתי מהמטוס ולא היה לי זמן לחשוב על זה, סליחה אחי! אין תירוצים. זה לא יקרה שוב".

בהפועל ירושלים אמרו: "ברור שהוא אמר את זה בצחוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully