וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת בליגת העל: האלופה תנחיל הפסד שלישי ברציפות לסגניתה?

24.2.2017 / 16:20

הפועל ירושלים, ללא סטודמאייר שיקבל מנוחה וטימור הפצוע, תנסה להתאושש מרצף ההפסדים הנוכחי כשתצא למשחק חוץ אצל מכבי ראשון לציון (20:30, ספורט 5). בן שימול עשוי לשוב לסגל של שיבק

one

משחקי המחזור ה-20 בליגת העל ייצאו מחר (שבת) לדרך במשחק בו תארח מכבי ראשון לציון את הפועל ירושלים (20:30, שידור ישיר בספורט 5, שופטים: ספי שמש, דן ילון וגיא סימאני). שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה, בפעם הראשונה בחצי גמר גביע ווינר, ניצחה ירושלים 81:93, ובסיבוב הראשון בליגה, במשחק שנערך בבירה, ניצחו השחקנים של סימונה פיאניג'ני, 59:79 את הקבוצה שניצחה אותה בגמר הסל לפני שמונה וחצי חודשים.

עוד בנושא:

המתיוונים: האם מכבי תל אביב צריכה לאמץ את מודל אולימפיאקוס?

seperator
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים (אמצע) עם ג'רום דייסון, טרנס קינזי. ברני ארדוב
יצאו מהמשבר? קינזי, סטודמאייר ודייסון/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון מגיעה למשחק אחרי שסיימה את המסע האירופי שלה העונה עם הדחה בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות של פיב"א. לכתומים נשאר להתרכז רק במשחקי הליגה, שם לא יצרו מומנטום גדול מדי לאורך כל העונה, וינסו לרשום בפעם השנייה בסך הכל העונה רצף של שני ניצחונות, אחרי שבשבוע שעבר הביסו בקלות את מכבי אשדוד/באר טוביה. אבי בן שימול, שלא יצא עם ראשון לציון באמצע השבוע למשחק החוץ בגרמניה בשל דורבן ברגלו, צפוי להיות משותף במשחק.

אחרי שלושה הפסדים רצופים בכל המסגרות, תנסה הפועל ירושלים לעצור את המפולת רגע לפני המשחק הראשון ברבע גמר היורוקאפ נגד גראן קנאריה ביום שלישי הקרוב בירושלים. בירושלים באו בטענות קשות בסיום ההפסד להפועל אילת לצוות השיפוט, שהרחיק את אמארה סטודמאייר עם שתי עבירות טכניות במהלך הרבע השלישי. המשחק בראשון לציון ישלים עבור ירושלים הפצועה רצף של ארבעה משחקים בעשרה ימים, כשהקבוצה חסרה את בר טימור שסובל מפציעה בכתף וייעדר בשבועיים הקרובים, וכן את אמארה סטודמאייר שינוח. ג'רום דייסון ישוב לסגל אחרי שני משחקים בהם נח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully