וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרב ציוצים אלים בין שאקיל לג'בייל מגי: "אכסח לך את הצורה"

שחקן העבר קילל ואיים על הסנטר שהפך למושא הבדיחות העיקרי שלו ב-TNT, אחרי שכינה אותו "זקן עלוב": "תמיד תהיה ההוא משאקטין-א-פול". מגי השיב: "אתה מדבר שטויות, חשבת שאשב בשקט?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגי השיב אש. שאקיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

המתיחות בין שאקיל לג'בייל מגי מגיעה לשיאים חדשים. שחקן העבר האגדי, שהפך את סנטר הווריירס ל"כוכב" של מקבץ הפספוסים השבועי שלו, שאקטין-א-פול, ניהל היום (שישי) קרב ציוצים עם מגי, מיד אחרי שגולדן סטייט ניצחה 113:123 את הקליפרס (מגי סיים עם 4 נקודות ב-12 דקות).

מגי התבטא לא אחת נגד שאקיל ונגד התדמית השלילית ששחקן העבר הדביק לו בשל האזכורים הקבועים שלו בפינה, ואחרי שראה סרטון פארודי ששאקיל יצר בו לגלג עליו פעם נוספת, החליט להתעמת איתו ישירות בטוויטר, לעיני כל.

"תחשבו על זה - האיש מתעורר בבוקר והדבר הראשון שעולה לו בראש זה ליצור וידאו עליי. זה לא מוזר לכולכם?", כתב ותייג את חשבון הטוויטר הרשמי של שאק. "אולי הוא מאוהב בי...אני צריך להיות מוחמא מזה?". כעבור זמן קצר שאק הגיב בצורה חריפה למדי. "עכשיו כשאתה משחק בקבוצה טובה אתה מתנהג כאילו אתה שחקן אמיתי...לא יעזור לך כלום, יזכרו אותך רק בתור ההוא משאקטין-א-פול. אני אכסח לך את הצורה, אתה זה שתיראה מטופש. נראה כמו קשוח אתה כשאראה אותך מקרוב", איים שאק בחזרה.

מי צוחק עכשיו? כך הפך ג'בייל מגי לשחקן חשוב בגולדן סטייט

ואז הגיעה התשובה של שאקיל

ואז מגי ענה

והקרב נמשך: ג'בייל מגי כתב בתגובה ש"אנחנו מאיימים על אנשים עכשיו? זקן עלוב, אתה לא הולך לעשות לי דבר. תחזור להיות בדרן", והוסיף בציוץ נוסף ש"תשכח מזה שאני בקבוצה טובה. אני בן אדם בוגר...אתה מדבר שטויות כבר חמש או שנים, חשבת שאשב בשקט?".

בסיום קרב הציוצים הזה, שאקיל צירף מים שיצר:

כשהפינה של שאקיל היתה בחיתוליה, מגי היה משועשע כמו כולם, אך בהמשך, כשהפך לבדיחה מהלכת, כשהפך מזוהה יותר עם הפינה הארורה מעם יכולתו על הפרקט, הוא החל להתעצבן. "האוהדים חושבים שזה אמיתי, שאלה החיים האמיתיים ושאני טיפש", אמר לאחרונה ל"מרקורי ניוז". ב-2013, כשהיה ב"שיאו" כגיבור הפינה של שאקיל, רואיין מגי על ידי צוות TNT ואמר: "אני לא רואה "Shaqtin' a Coon" (מילת גנאי לאפרו-אמריקאי). בסיום, התעקש מגי לחתום את הראיון עם: "שאק, אתה זקן כמו האדמה".

ג'בייל מגי, גולדן סטייט ווריירס, חוסם את אוסטין ריברס, לוס אנג'לס קליפרס. AP
הוציא עצבים. מגי מול אוסטין ריברס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully