וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגאצקיס: "מסיבות שאני לא רוצה לחשוף, לא התכוננו כמו שצריך לגמר"

18.2.2017 / 15:30

מכבי תל אביב חזרה להתאמן לאחר הזכייה בגביע, מאמנה טוען: "הייתה המון מוטיבציה, הרוטציה שלנו עשתה את ההבדל". גל מקל: "חוויתי המון תהפוכות, לא כעסתי שטענו שאנחנו אנדרדוג". צפו: שחקני הקבוצה קוראים "ציוצים מרושעים" על עצמם

עריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: חגיגות הזכייה בגביע של מכבי תל אביב

לאחר הזכייה בגביע המדינה, מכבי תל אביב תשוב היום (שבת) לאימונים. הצהובים סיימו יומיים של חגיגות והמאמן איינארס בגאצקיס סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "נתתי לקבוצה יום מנוחה. אני שמח שניצחנו עבור האוהדים, השחקנים, הבעלים וכל הקבוצה. אבל מעכשיו כבר צריך להתכונן למשחקים הקרובים".

עוד בנושא:

נקמת המושמצים: כשמכבי תל אביב החליטה שנמאס לה מההשפלות
שחקני מכבי תל אביב עקצו את סטודמאייר: צפו בחגיגות הצהובות
גל מקל: "הוצאנו את החרבות", דייויד פדרמן: "אני הזמנתי את הבדיקה של ווימס"
מכבי תל אביב ניצחה 68:82 את הפועל ירושלים וזכתה בגביע המדינה
הם במפה, ובכל זאת, הם נשארים במפה: מכבי תל אביב שמרה על המעוז האחרון

איינארס בגאצקיס מכבי תל אביב. מגד גוזני
אמירה מפתיעה לגבי ההכנות לגמר. איינארס בגאצקיס/מגד גוזני

מה התחושות האישיות שלך לאחר כל מה שנכתב עליך באופן אישי ועל הקבוצה העונה?

"כל אחד זכאי לרשום מה שהוא רוצה. אני יודע שאני שומר על על אורך רוח. בכל הקבוצות והמדינות בהן אימנתי חשוב לי לשמור על מקצועיות. במשחק כזה הסיכויים הם שווים, לא משחקים שמות או משכורות או כסף על המגרש. אלא אנשים משחקים. ואם אתה לא נותן את המיטב שלך בכל רגע נתון על המגרש, אתה תמצא את עצמך בצרות צרורות".

על המשחק הוסיף המאמן: "אני חושב שהיתרון שלנו במשחקים כמו הגביע, זו הרוטציה שלנו. כדי ליישם את זה אנחנו צריכים להשתמש ב-10-11 שחקנים. לא שחקן אחד הופיע למשחק הזה אלא כולם, ואת זה אני תמיד מקפיד לומר. ברגעים קשים יש לנו את השחקן שמופיע. ירושלים היא קבוצה טובה שיודעת איך להשתמש בשחקנים שלה. מסיבות שאני לא רוצה לחשוף, לא התכוננו כמו שצריך למשחק, אבל הייתה המון מוטיבציה לקבוצה. לשחק בארנה על הגביע מול נשיא המדינה, זה חלום עבור כולם. לכן שיחקנו כמו ששיחקנו".

שחקן מכבי תל אביב גל מקל. יוסי ציפקיס
"כיף גדול לנצח". גל מקל/יוסי ציפקיס

גל מקל הוסיף: "לא התרגזתי על כך שטענו שאנחנו אנדרדוג, שתיתי קצת בחגיגות. זה כיף גדול לנצח. יש כאן חבר'ה שיודעים שהתואר הזה יותר ממיוחד ואני שמח שעשינו את זה. כל העונה הזאת מאופיינת בעליות וירידות, החלפות מאמנים ועוד כמה דברים. גם אני חוויתי המון תהפוכות ותקופה ארוכה שלא שיחקתי, ואני שמח מאוד שאנחנו עכשיו עם תואר אחד בכיס. כיף לראות את השחקנים שמחים".

השחקן התייחס להמשך העונה: "אנחנו נמשיך לקוות שאולי יקרה איזשהו נס ביורוליג, למרות שזה יהיה קשה, אבל אנחנו לא נוותר על שום משחק. לאט לאט הפצועים שלנו יחזרו, ואז תהיה לנו נשימה ארוכה. יש לנו עוד ארבעה חודשים לשחק. נמשיך להתאמן ולהשתפר, כי כולם רוצים לעשות דברים יפים".

צפו: שחקני מכבי תל אביב קוראים "ציוצים מרושעים" על עצמם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully